آیرال خبر: رئیس پلیس امنیت عمومی استان آذربایجان‌شرقی از اجرای طرح نظارتی و کنترل صنوف مختلف در سطح استان و بازرسی 3 هزار و 329 واحد صنفی خبر داد.

به گزارش آیرال خبر ، علیرضا هنردوست اظهار داشت: به منظور ارتقاء امنیت اخلاقی و اجتماعی و مقابله با مظاهر علنی فساد در جامعه، طرح نظارتی و کنترل صنوف مختلف استان از جمله نظارت بر فروشندگان البسه و پوشاک، کنترل و نظارت بر سفره خانه‌های سنتی و مراکز اقامتی، در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی استان در این طرح بالغ بر 3 هزار و 329 واحد صنفی را به صورت محسوس و غیرمحسوس مورد بازدید قرار داده و به 2 هزار و 176 واحد صنفی تذکرات و آموزش‌های لازم، مبنی بر رعایت ضوابط و مقررات اماکن عمومی و رعایت هنجارهای اخلاقی و اجتماعی را ارائه دادند.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: با اجرای این طرح تعداد 116 باب واحد صنفی متخلف به علت عدم رعایت شئونات اسلامی و ناهنجارهای اجتماعی با رعایت ضوابط قانونی پلمب شد.

هنردوست گفت: طرح برخورد با مظاهر علنی فساد و هنجارشکنی با هدف تامین امنیت اخلاقی و اجتماعی خانواده‌ها، با در نظر گرفتن میزان و نوع تخلفات در حوزه اصناف به طور مستمر ادامه خواهد داشت.

 

اجتماعی 22/9/94

کدخبر۱۱۰۳64

خبرنگار۱۲۲۵

انتهای پیام /

 

 

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.