ایرال خبر،مدیرکل ارشاد آذربایجان‌شرقی:پیام زمانی می‌تواند در قلب مخاطب جای بگیرد که هنرمندانه منتقل شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان‌شرقی گفت: پیام زمانی می‌تواند در قلب مخاطب جای بگیرد که هنرمندانه منتقل شود.
به گزارش آیرال خبر  از بناب، محمد محمدپور ظهر امروز در آیین اختتامیه شانزدهمین جشنواره سراسری شعر غدیریه بناب ضمن تقدیر و تشکر از ریاست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بناب و دست اندرکاران برگزاری شانزدهمین جشنواره سراسری شعر غدیریه بناب اظهار داشت: به واسطه همت و همکاری جمعی مسئولان و حرکت شایسته هنرمندان و متولیان حوزه فرهنگی شهرستان شاهد برگزاری شانزدهمین جشنواره سراسری شعر غدیر در بناب هستیم.

وی با بیان اینکه اگر زبان و گفتار ما با آینده‌ای از هنر همراه نباشد قطعاً پیام و گفتار ما به جایی نخواهد رسید و اگر این پیام همراه با هنر باشد می تواند در قلب مخاطب جای بگیرد تصریح کرد: پیام زمانی می‌تواند در قلب مخاطب جای بگیرد که هنرمندانه منتقل شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی در ادامه ضمن تقدیر و تشکر از حضور شاعران از استان‌های مختلف در این جشنواره گفت: اگر قرآن و نهج البلاغه ما بلاغت نداشت، امروز در دل میلیاردها انسان مسلمان روی زمین جای نمی‌گرفت.

امام جمعه شهرستان بناب نیز در این آیین با تبریک دهه ولایت و امامت و تبریک عید سعید غدیرخم از مسئولان برگزاری این جشنواره ارزشمند به ویژه از مسئولان برگزاری و رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بناب تقدیر و تشکر کرد.

حجت‌الاسلام مصطفی باقری‌بنابی با تقدیر و تشکر از حضور شعرای محترم از شهرها و استان‌های مختلف کشور در شانزدهمین جشنواره سراسری شعر غدیریه بناب بر توجه بیش از پیش به موضوع غدیر توسط شعرا تأکید کرد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بناب سپس از مسئله امامت و ولایت به عنوان یکی از حیاتی‌ترین و سرنوشت‌سازترین مسائل جهان اسلام یاد کرد و افزود: بدون ولایت نعمت ناتمام است و اگر مسأله مهم امامت و ولایت را در جامعه تبیین نکنیم، رسالت خداوندی را بجا نیاورده‌ایم.

فرهنگی 95/6/30

کدخبر110831

خبرنگار125

انتهای پیام/

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.