آیرال خبر ، دکتر داود بهرا شهردار منطقۀ یک تبریز از پیشرفت چشمگیر پروژه تقاطع غیر همسطح روگذر مقابل برج بلور خبر داد.

به گزارش آیرال خبر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقۀ یک تبریز ،این  پروژه به منظور روانسازی وکاهش بار ترافیکی منطقه –تسهیل در عبور و مرور وسایل نقلیه –حذف رودگذر موقتی آبرسان ،جلو گیری از بروز مخاطرات جانی وایجاد  المان زیبای معماری شهری در تقاطع چایکنار- آبرسان ومسیر اصلی اتصال به بلوار شهریار احداث شده که در نوع خود بی نظیر خواهد بود. شهردار منطقۀ یک تبریز ادامه داد: شهرداری منطقۀ یک در اجرای  رسالت خطیر خود ساعی بوده و اهتمام جدی  ما تغییر چهره بافت شهری با تاکید بر رعایت اصولی فنی ومهندسی وبا حاکمیت نگاه توسعه محور در این حوزه می باشد که امیدواریم با حمایت های شهردار محترم کلانشهر تبریز واعضای محترم شورای شهر به این مهم نائل آئیم. دکتر بهرا افزود: تقاطع غیر همسطح روگذر مقابل برج بلوروارد مرحلۀ ستون گذاری شده وبا سرعت چشمگیری در حال اجرا می باشد که با انجام عملیات جا به جائی تاسیسات وارد مرحلۀ عرشه گذاری خواهد شد.

دکتر بهرا افزود: ایجاد رمپ خروجی به طرف این پروژه از زیرگذر آبرسان با رعایت اصول شهرسازی و فنی ومهندسی وتسهیل در عبور و مرور وسایل نقلیه از جمله مزیت های مدرن این طرح می باشد.

شهردار منطقۀ یک تبریز در پایان گفت این پروژه به طول 600 متر با عرشۀ 300 متری وتعداد 13 پایه بتونی و تعداد 44 عدد شمع جهت مقاوم سازی با 11 دهانه، از جمله پروژه های کلیدی شهرداری در سال همدلی وهمزبانی دولت وملت بوده وبا تکمیل این طرح شاهد رشد وشکوفائی وآبادانی در سطح شهر خواهیم بود.

شایان ذکر است تقاطع غیر همسطح روگذر مقابل برج بلور به لحاظ اهمیت موضوع وحل معضل ترافیک موجود در منطقۀ آبرسان از اهمیت به سزائی بر خوردار بوده وبه صورت شبانه روزی در حل احداث می باشد.

آیرال خبر
آیرال خبر
آیرال خبر
آیرال خبر

اجتماعی 94/7/23

کدخبر110163

کدخبرنگار112

انتهای پیام /

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.