پیشرفت 90 درصدی مسقف سازی گلزار شهدا

قائم مقام شهردار تبریز با همراهی شهردار منطقه ۲، از روند احداث و پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصدی فاز ۲ مسقف سازی گلزار شهدای وادی رحمت بازدید کرد.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، رسول موسائی، قائم مقام شهردار تبریز با همراهی باقر خوشنواز، شهردار و منطقه دو تبریز از آخرین وضعیت عملیات اجرائی، روند احداث و پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصدی فاز ۲ پروژه مسقف سازی و همسطح سازی گلزار شهدای وادی رحمت که از پروژه های مهم این شهرداری به شمار می آید، بازدید کرد.

خوشنواز در روند این بازدید در توضیحات مشخصات فاز ۲ مسقف سازی گلزار شهدا گفت: این پروژه از سوی حوزه معاونت فنی عمرانی شهرداری منطقه دو در ۷ هزار و ۵۰۰ مترمربع مساحت با پیشرفت فیزیکی قابل توجه در حال اجراست.

شهردار منطقه دو تبریز با عنوان اینکه احداث این پروژه در راستای توفیق و خدمتی ماندگار به شهدای گلگون کفن ایران اسلامی به منظور ارائه به نسل جوان کشور اجرا می شود، افزود: با هدف تکریم مقام شامخ شهیدان گلگون کفن ۸ سال دفاع مقدس، مدافعین حرم و شهدای انقلاب اسلامی و در راستای ادای احترام به روح مطهر این عزیزان، مسقف سازی فاز ۲ گلزار شهدای وادی رحمت در قالب پروژه فرامنطقه ای توسط شهرداری منطقه دو، به انجام می رسد.

خوشنواز هزینه اجرای این پروژه را ۸۰ میلیارد ریال عنوان کرد.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.