پارک محله ای

شهردار منطقه ۵ تبریز از احداث چهارمین پارک محله‌ای در مرزداران و نیاوران خبر داد.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، میرعلی اصغر نساج  با بیان اینکه مرزداران و کوی نیاوران یکی از شهرک های جدید الاحداث تبریز محسوب می شوند، گفت : مشکلات این دو محله بررسی و با ارائه راهکار معاونت های فنی و عمرانی و خدمات شهری اقدام به اجرای پروژه هایی در قالب طرح خدمات محله ای می کنند.

وی در ادامه با بیان اینکه برای توسعه فضای سبز در مرزداران و نیاوران اقدام به احداث مرکز ذخیره و انتقال آب خام شده است، افزود : با ۴۰ میلیارد ریال هزینه مرکز ذخیره آب خام با ۱۵۰۰ متر مکعب ظرفیت نگهداری آب احداث شده است.

نساج در این رابطه افزود : با اجرای این پروژه توسعه فضای سبز در مرزداران و نیاوران با اطمینان خاطر انجام می شود.

وی به نقش مسجد در حل مشکلات محلات اشاره کرد و در این رابطه گفت: هرماه مدیران شهرداری منطقه ۵ با حضور در یکی از مساجد علاوه بر برگزاری ملاقات مردمی با شهروندان، مشکلات محلات را نیز بررسی و نسبت به حل آنها اقدام می کنند.

شهردار منطقه ۵ تبریز همچنین از آغاز عملیات اجرایی احداث بوستان محله ای برای شهروندان مرزداران و نیاوران خبر داد و تصریح کرد: شهرداری منطقه ۵ علاوه بر اجرای چند طرح عمرانی بزرگ، امسال با توزیع عادلانه خدمات محله ای اقدام به رفع مشکلات شهروندان کرده است.

وی به اجرای یک پروژه با کاربری فرهنگی در کوی نیاوران اشاره کرد و اظهار داشت : این پروژه که ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد امسال به بهره برداری می رسد.

به گفته وی شهرداری منطقه ۵ تبریز برای شهروندان مرزداران ونیاوران ۳ پارک محله ای، ۳ فضای ورزشی و یک فرهنگسرا افتتاح کرده است.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.