فوتسال کارمندان

با برگزاری دیدارهای هفته سوم از مرحله دوم مسابقات فوتسال کارکنان شهرداری تبریز، تکلیف چهار تیم برتر این مسابقات مشخص شد.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، مرحله دوم مسابقات فوتسال نخستین دوره المپیاد ورزشی کارکنان شهرداری تبریز (جام شهدای بسیج) با برگزاری دیدارهای هفته سوم این مرحله به پایان رسید و چهار تیم صعودکننده به مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌ها مشخص شدند.

بر اساس اعلام دبیرخانه برگزاری این رقابت‌ها، نتایج دیدارهای هفته سوم از مرحله دوم مسابقات فوتسال کارکنان شهرداری تبریز به شرح زیر است:

سازمان عون بن علی   ۳ – صفر   پاکبانان منطقه (۳) – گروه شهدای مدافع حرم
شهرداری منطقه (۲)   ۳ – صفر   فرهنگسرای الغدیر – گروه شهدای گمنام
شهرداری منطقه (۱)   ۷ – ۲   شهرداری منطقه (۷) – گروه شهدای گمنام

در این دیدار علی مرادی چهار بار برای تیم پیروز گلزنی کرد. رامین رستمیان (دو گل) و وحید نوری زاده نیز دیگر گل‌های شهرداری منطقه (۱) را به ثمر رساندند. در آن سوی میدان نیز توحید ملالاری و علیرضا رضوان خواه توانستند دو بار برای تیمشان گلزنی کنند.

سازمان پسماند   ۲ – ۵   شهرداری منطقه (۱۰) –  گروه شهدای مدافع حرم

در آخرین دیدار از مرحله دوم مسابقات فوتسال کارکنان شهرداری تبریز ارسلان اصغری (دو گل)، اصغر بدری (دو گل) و حسین صبوری برای شهرداری منطقه (۱۰) گلزنی کردند. سجاد غضنفری و مهرداد عارفی نیز گل‌های تیم سازمان پسماند را به ثمر رساندند تا این بازی با برتری ۵ بر ۲ شهرداری منطقه (۱۰) به پایان برسد.

در پایان این مرحله، تیم‌های شهرداری منطقه (۱) و شهرداری منطقه (۲) به ترتیب به عنوان تیم‌های اول و دوم گروه اول به مرحله نیمه‌نهایی صعود کردند. شهرداری منطقه (۱۰) و سازمان پسماند نیز از گروه دوم به مرحله نیمه‌نهایی راه یافتند.

نخستین دوره المپیاد ورزشی کارکنان شهرداری تبریز (جام شهدای بسیج) با همکاری پایگاه شهید توانا سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی و حوزه ۳ بسیج شهرداری تبریز در حال برگزاری است.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.