کارخانه آسفالت

آیرال خبر- مدیر عامل سازمان عمران تبریز گفت: جهت پخت و تهیه آسفالت با کیفیت بهتر و استاندارد از سال آینده مصالح سنگی در کارخانه با نصب تجهیزات شستشو می شوند تا مصالح سنگی شکسته جهت تامین کیفیت قابل قبول و عاری از مواد آلی ، رسی و شیستی باشند.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، بابک شریفی ضمن تاکید بر لزوم رعایت استانداردهای تولید و پخت آسفالت ادامه داد: براساس برنامه ریزی های بعمل آمده در نظر است تجهیزات توزین و توزیع  الیاف جهت تولید آسفالت با استخوان بندی سنگدانه ای دانه بندی میان تهی با مقدار زیاد سنگدانه درشت در سال جاری خریداری می شود.

وی اظهار داشت: بعد از تائید کارگروه ها و کمیته های مربوطه در سال آینده در مسیرهای پرتردد و با بار ترافیکی سنگین مسیرهایBRT از آسفالت های الیافی SMA که دارای طول عمر و مقاومت بالا، مقاومت بالا در برابر شیار افتادگی و تغییر شکل ، توان باربری و مقاومت بالا در برابر ترک خوردگی می باشد و کاهش پرتاب آب در زمان بارندگی می باشد استفاده کرد.

مدیر عامل سازمان عمران در پایان افزود : همیشه بدنبال بهره گیری از شیوه های نو در تولید آسفالت و اجرای سایر پروژه های عمرانی بوده ایم و در همین راستا تحقیقات لازم جهت ارتقاء سطح کیفی و کمی تولید آسفالت و همچنین اصلاح شیوه های معیوب در سازمان عمران بکار گرفته می شود.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.