مراسم تنفیذ احکام شهرداران مدارس

رئیس شورای شهر تبریز گفت: کارنامه واقعی شهرداری زمانی رقم می خورد که مشارکت شهروندان در فعالیت‌ها و پروژه‌های شهرداری را افزایش دهیم.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، شهرام دبیری در آیین تنفیذ احکام شهرداران مدارس با بیان این مطلب اظهار داشت: اقدامات شورای شهر و شهرداری تنها در حوزه عمرانی و خدماتی نیست و اگر بگوییم چندین پروژه مثل آسفالت ریزی، فعالیت های فرهنگی و هنری و… اجرا شد هیچ کدام از اینها کارنامه ما نخواهد بود.

دبیری افزود: اگر مردم با ما همراه شوند می توانیم موفقیت هایی کسب کنیم در غیر این صورت حتی اگر صدها پروژه نیز اجرا کنیم و عملکرد ما خوب باشد باز هم موفق نخواهیم بود.

او با بیان اینکه بخشی از گام دوم انقلاب هم به این موضوع که به جوانان فضای کار دهیم تاکید دارد، گفت: همیشه انتظار داریم جوانان ما بهتر از ما عمل کنند. اگر واقعا می خواهیم سیر تکاملی را طی کرده و پیش برویم، انتظار داریم جوانان و نواجوانان بیایند و بهتر از ما کار کرده و شهر را اداره کنند.

رئیس شورای شهر تبریز خاطرنشان کرد: انتظار داریم جوانان علاوه بر فعالیت های علمی و پژوهشی، در عرصه‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی، هنری و ورزشی فعال باشند و مدرسه خود را اداره کنند. نکته نظرات خود در ارتباط با امور شهری ارائه دهند و مشکلات را هم ببینند.

دبیری تصریح کرد: خوشحالم تعامل و هماهنگی بین شهرداری و آموزش و پرورش اتفاق افتاده و همکاری خوبی در جهت توسعه شهر دارند.

او ادامه داد: اگر نمی توانیم سیستم آموزش و پرورش را کاملا اصلاح کنیم باید قدم هایی برداریم که جوانان پس از فارغ التحصیلی برای مشکلاتی که در جامعه  روبرو می شوند، راهکار پیدا کنند و بتوانند در عرصه های مختلف مشارکت داشته باشند.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.