موحدنیا

آیرال خبر- معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار تبریز از پیگیری طرح ساماندهی نیروی انسانی شهرداری تبریز خبر داد و گفت: ساماندهی کارکنان شهرداری تبریزدر دستور کار معاونت برنامه ریزی شهرداری تبریز در سال ۹۸ قرار گرفت.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار و امور ارتباطات معاونت برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری تبریز، مرتضی موحد نیا در جلسه امروز مدیران این معاونت گفت: ساماندهی نیروی انسانی در دستور کار معاونت برنامه ریزی شهرداری تبریز در سال ۹۸ قرار گرفت و ساز و کار لازم با هماهنگی سازمان شهرداری ها و دهیاری ها به اداره کل سرمایه انسانی ابلاغ می شود.

وی اظهار داشت: صدور احکام اداری برای کارکنان از سال آینده بر حسب آیین نامه کلی شهرداری تبریز انجام می شود و کارکنان بر اساس پست سازمانی و احکام صادره حقوق دریافت کرده و پاسخگوی مسئولیت خود خواهند بود.

موحد نیا با بیان اینکه در سال جاری ۶۲ درصد تحقق بودجه داشتیم، متذکر شد: شورای اسلامی شهر تبریز ۱۲۰ میلیارد تومان از کل بودجه پیشنهادی شهرداری تبریز برای سال آینده کاهش داد که بخش عمده آن مربوط به ردیف هزینه های جاری است.

وی با اشاره به ضرورت تقویت مراودات اداری با پایتخت تصریح کرد: جذب اعتبارات دولتی برای اجرای برنامه های سال ۹۸ مانند نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی یکی دیگر از موارد برنامه ریزی شده در سال ۹۸ است.

مرتضی موحد نیا با بیان اینکه معاونت های شهرداری تبریز از سال آینده نسبت به بودجه بندی سال ۹۸ پاسخگوی فرآیند اجرای پروژه های مصوب بر حسب نوع پروژه خواهند بود.

وی اعلام کرد: معاونت هایی که در سال ۹۸ مسئول اجرای پروژه های مصوب هستند در زمان های تعیین شده ارائه گزارش از نحوه و فرآیند اجرایی پروژه های را دستور کارشان قرار دادیم تا هیچ پروژه معوق یا اجرا نشده برای سال های بعدی نداشته باشیم.

موحد نیا ویژگی های بودجه سال ۹۸ را برنامه محور و شفاف و منطبق بر واقعیت خواند اضافه کرد: تمام اراده شهرداری تحقق صد در صدی بودجه سال آینده است.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.