کاشت گل

مدیر فضای سبز شهرداری منطقه ۴ تبریز از کاشت ۸۵۰ هزار بوته‌گل و۳۷ هزار اصله درخت و درختچه در سطح منطقه از ابتدای سال جاری خبر داد.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار و شهرداری منطقه ۴ تبریز، روح الله قراچورلو با اشاره به اینکه کیفی‌سازی گل‌کاری و درختکاری، اولویت منطقه در حوزه فضای سبز است، گفت: توزیع برنامه‌های گل‌کاری و درختکاری در سطح منطقه ۴ از ابتدای سال جاری، بر اساس منابع آبی پایدار و آبیاری مکانیزه، برنامه‌ریزی و اجرا شده ‌است.
وی ادامه داد: بر این اساس، ۸۵۰ هزار بوته انواع گل‌های بهاری از قبیل داوودی، بنفشه، شب‌بو و ۳۷ هزار اصله درخت و درختچه بهاری در سطح منطقه کاشته شده‌ و با توجه به آبیاری منظم و مراقبت مداوم، جلوه خوش‌رنگی به بوستان‌ها و بلوارهای منطقه بخشیده است.
مدیر فضای سبز شهرداری منطقه ۴ تبریز اظهار کرد: عمده گل‌های کاشته ‌شده، محصول نهاده‌های گلخانه‌ای منطقه ۴ بوده و نشان‌دهنده عزم و اراده این منطقه برای خوداتکایی در بخش فضای سبز است.
قراچورلو نقش شهروندان را در نشاط فضای سبز منطقه، ارزشمند توصیف و اظهار امیدواری کرد که در آستانه تابستان، همراهی خانواده‌ها با سبزبانان شهرداری منطقه ۴ به ماندگاری بیشتر فضای سبز شهر منجر شود.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.