شهرام خدائی

آیرال خبر- مدیرکل کتابخانه‌های عمومی آذربایجان‌شرقی گفت: کافه کتاب شهرداری تبریز در شهرک خاوران الگویی برای سایر اداره‌ها و نهادها است.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، شهرام خدائی مدیرکل کتابخانههای عمومی آذربایجان‌شرقی ضمن بازدید از کافه کتاب شهرداری منطقه۹ در شهرک خاوران، با نسیانی شهردار این منطقه دیدار و گفتگو کرد.

خدایی در این بازدید، تعلیم و تربیت را وظیفهای همگانی برشمرد و اظهار داشت: دستگاههای اجرایی و فرهنگی استان باید در برنامههای فرهنگی و تربیتی مشارکت جدی داشته باشند و در همین راستا اداره کل کتابخانههای عمومی استان آمادگی این را دارد تا با ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی و افزایش سطح آگاهی و معلومات، در این فرآیند تأثیرگذار باشد.

مدیر کل کتابخانههای عمومی استان در بخش دیگری از سخنان خود، انجام فعالیتهای فرهنگی مشترک در حوزه کتاب و کتاب خوانی و تجهیز کتابخانهها به منابع اطلاعاتی بهروز و کارآمد را از موضوعاتی دانست که میتواند با همکاری ارگانها از جمله شهرداری مورد توجه قرار گیرد.

خدایی ضمن تقدیر از شهردار منطقه۹ ابراز داشت: تلاش فاخری که توسط نسیانی در تجهیز و راه اندازی اولین کافه کتاب مجموعه شهرداری تبریز در شهرک خاوران صورت گرفته است، قابلیت معرفی شدن به عنوان الگو در دیگر نهادها و ادارات را دارد.

عقابی رئیس کتابخانههای عمومی شهرستان تبریز نیز با اشاره به بازدیدهای مکرر از این کافه کتاب و دیدار و گفتگو با شهردار منطقه۹،  خاطرنشان کرد: نسیانی مدیری خوش فکر و خلاق در حوزه فرهنگی است و اهتمام ویژه وی در راه اندازی این کافه کتاب جهت بهرهمندی کارکنان و مراجعین این منطقه، موید این مطلب است.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.