به گزارش آیرال خبر، امروز و از چهارچوب هفته 26 ام لیگ برتر فوتبال کشور، تیم تراکتورسازی در تبریز میزبان تیم فوتبال پیکان تهران خواهد بود.

تراکتورسازان با اینکه پس از حضور سرمربی جدیدشان باختی در لیگ برتر نداشته اند، اما امروز در حالی به مصاف پیکان خواهند رفت که در 3 مسابقه اخیرشان موفق به کسب پیروزی نشده اند. تیم تبریزی هفته گذشته در جم مقابل تیم پارس جنوبی این شهر به تساوی یک بر یک دست یافت تا اندکی از بار شکست های آسیایی کم شود!
تراکتور هر دو مسابقه اخیر آسیایی خود را با شکست پشت سر گذاشته است و اینک فرصتی دست داده تا با قربانی کردن آقای معلم و تیم اوج گرفته ی پیکان، از بحران احتمالی فرار کند!
کسب سه امتیاز این دیدار از نان شب هم برای ارطغول و شاگردانش واجب تر است.

اما کسب پیروزی در بازی امروز قطعا به این آسانی ها به دست نخواهد آمد. سرخپوشان محمدرضا مهدی زاده و محمد ایرانپوریان دو مدافع اصلی خود را به علت 3 کارته شدن در اختیار ندارند و البته امید عالیشاه هم مت هاست که مصدوم است و در ترکیب تیم جایی ندارد.
با توجه به کمبود بازیکن در خط دفاع به نظر می رسید ساغلام مجبور باشد گریگوف سیمه را فردا در پست دفاع مرکزی به بازی بگیرد که بنا به اعلام سرمربی ترکیه ای، سیمه نیز به علت سرماخوردگی امروز قادر به همراهی تیمش نخواهد بود. البته این مصدومیت شاید برای هواداران تبریزی خبری خوشحال کننده نیز باشد!

همه این محرومیت ها و مصدومیت ها و دست خالی ساغلام مخصوصا در پست دفاع به کنار، تیم تحت امر او باید امروز با یکی از آماده ترین تیم های لیگ برتری رو به رو شود. پیکان این روزها در لیگ برتر حال و روز بسیار خوشی دارد و با سه برد متوالی که آخرین برد آن ها هم در تبریز مقابل تیم گسترش فولاد بوده است، به مصاف سرخ های تبریز می آید. شاگردان جلالی یکی از 5 تیم 38 امتیازی جدول رده بندی هستند که به خوبی می دانند حتی با کوچک ترین لغزش و حتی کسب یک تساوی از کورس کسب سهمیه عقب خواهند ماند.

اما بازی امروز نکات جالبی هم در خود دارد.
شاید رویارویی آقا معلم با تی تی ها یکی از این نکات باشد. آقا معلمی که تقریبا یک نیم فصل روی نیمکت تیم تبریزی نشست ولی در نهایت با اعتراضات هواداران جایگاه خود را به تونی اولیویرای پرتغالی سپرد. قطعا جلالی فردا علاوه بر اهمیت کسب برد برای سهمیه، انگیزه های خاص فردی خود برای پیروزی بر تراکتورسازان را هم خواهد داشت. مسابقه ای که در صورت پیروزی، جلالی خواهد توانست حتی تراکتور را در این فصل دبل کند. هم چنین رویارویی شاهین ثاقبی که از بازیکنان آماده این روزهای پیکان است هم می توانست از نکات جالب بازی فردا باشد که ثاقبی با توجه به مصدومیت قادر به همراهی تیمش مقابل تیم سابق خود تراکتور نخواهد بود.
بهرحال همه ی هواداران منتظر رویارویی ساغلام و جلالی هستند تا برنده ی نبرد کامپیوتر و احیاگر تیکی تاکای تراکتوری را شاهد باشند.
آیا ساغلام خواهد توانست کامپیوتر جلالی را زمین گیر و هک کند؟

لازم به ذکر است بازی دو تیم امروز و از ساعت 15:00 در استادیوم یادگار امام (ره) تبریز برگزار خواهد شد.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.