سازمان لیگ ابلاغیه ای را در اختیار باشگاه های لیگ برتر قرار داده است.

ابلاغیه سازمان لیگ به باشگاه ها: کانون هواداران و کانال های تلگرامی منحل شوند(تصویر نامه)

به گزارش آیرال خبر، اتفاقات هفته های اخیر لیگ برتر سازمان لیگ ، فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش را بر آن داشت تا  برای مقابله با التهاب ورزشگاه ها دست به اعمال محدودیت هایی بزنند. از این رو سازمان لیگ نامه ای را رای باشگاه ها ارسال کرده که متن آن را در زیر می خوانید:

 

مدیران عامل محترم باشگاه های فرهنگی ورزشی لیگ برتر

با سلام

احتراما نظر به برگزاری جلسه کمیته اخلاق فدراسیون در خصوص بررسی علل و حواشی و اتفاقات مسابقات اخیر لیگ برتر مورخ(۸/۲/۹۸) و تصمیمات پیرامون سالم سازی حوزه فوتبال ، کلیه باشگاه های لیگ برتر مکلف به انجام موارد ذیل می باشند.

الف-راه اندازی سایت و کانال رسمی هواداری به منظور ارائه اخبار و اطلاعات مربوط به باشگاه های متبوع خود-صرفا از طرق سامانه رسمی صورت بگیرد.

ب-باشگاه ها علیه سایت ها و کانال های مجهول که به انحای مختلف در فضای مجازی با استفاده از نام، آرم ، علامت و هویت های معنوی باشگاه فعالیت دارند ، در مراجع قضایی طرح شکایت کنند.

ج-در راستای ساماندهی حوزه هواداری ، باشگاه های لیگ برتر (برابر نامه شماره ۹۸/۴۸۹۱ مورخ ۹/۲/۹۸ کمیته محترم اخلاق) ضمن انحلال کانون هواداران ، نسبت به برنامه ریزی جهت ایجاد ساختار جدید تحت مدیریت “معاونت فرهنگی باشگاهی” نسبت به تشکیل حوزه هواداری اقدام و پس از استعلام از مراجع ذیصلاح و پلیس امنیت استان مربوطه، رسما اعلام و اطلاع رسانی شود.

د-توجیه مربیان، اعضای کادرفنی و بازیکنان نسبت به عدم مصاحبه های غیرفنی ، تحریک آمیزو تنش را توسط مدیران محترم باشگاه ها.

خواهشمند است دستور فرمائید نسبت به انجام موارد فوق ظرف مدت یک هفته اقدام و نتایج حاصله را به این سازمان منعکس نمایند. بدیهی است تبعات آنی عدم اجرای تصمیمات فوق برعهده باشگاه متبوع خواهد بود.

رونوشت به :

ریاست محترم فدراسیون فوتبال جهت استحضار

کمیته انضباطی و اخلاق

اداره حراست فدراسیون

 

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.