منطقه 2

شهردار منطقه ۲ تبریز از کاهش قابل توجه هزینه های جاری طی سال گذشته در شهرداری منطقه ۲ خبر داد.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، باقر خوشنواز در مراسم معارفه معاون مالی و اقتصادی شهردار منطقه ۲ تبریز اظهار داشت: مدیریت منابع اقتصادی در هر مجموعه ای نیازمند توجه به این شعار بوده و ما باید «رونق تولید» را از واحدهای مدیریتی خودمان آغاز کنیم.

وی افزود: از نمونه این موفقیت ها می توان به کاهش قابل توجه هزینه های غیر متعارف جاری طی سال گذشته در این منطقه اشاره کرد.

 خوشنواز ادامه داد: همچنین سال گذشته شهرداری منطقه ۲ توانست با حمایت مدیریت شهری شهرداری تبریز و با پشتکار و همدلی همکاران رتبه نخست انضباط مالی را از آن خود کند.

شهردار منطقه ۲ تبریز با بیان اینکه تمامی این برنامه ریزی ها و اقدامات بدون حمایت معاونت مالی و اقتصادی شهرداری تبریز غیرممکن بود، افزود: به مدد تجربیات ارزنده ی مدیران ارشد مجموعه شهرداری تبریز موتور محرکه اقتصادی شهرداری تبریز همیشه روشن بوده و خواهد بود.

خوشنواز با اشاره به اینکه تامین منابع مالی بخش مهمی از امورات هر مجموعه محسوب می شود، گفت: اما اصلی ترین سرمایه ی هر مجموعه ای  تکریم ارباب رجوع و حصول رضایت ایشان است.

شهردار منطقه ۲ تبریز ادامه داد: هر شهروندی در نتیجه عوارض خود را به مجموعه پرداخت خواهد کرد؛ اما آنچه از یک نهاد برای هر ارباب رجوعی خاطره ساز خواهد شد نوع برخورد و میزان تکریم ایشان از سوی کارمندان است.

وی با تقدیر از فعالیت های معاونان سابق در مجموعه منطقه دو شهرداری تبریز گفت: سپردن این معاونت به دستانی امین و توانا از سخت ترین تصمیمات در هر منطقه، سازمان و نهادی محسوب می شود.

شهردار منطقه دو تبریز اضافه کرد: خوشبختانه و با عنایت پروردگار متعال، تاکنون در این امر بصورت کامل موفق بوده ایم و از این تریبون از تک تک معاونان این معاونت قدردانی میکنم.

باقر خوشنواز همچنین با بیان اینکه اقدامات و تلاش های معاون مالی و اقتصادی سابق در منطقه دو تبریز رهگشای این مسیر برای دیگر معاونان خواهد بود تصریح کرد: خود را ملزم میدانم از این طریق مراتب قدردانی خود را از محمد فرمانبر معاون مالی و اقتصادی این منطقه اعلام کنم و امیدوارم دیگر معاونان نیز به بهره گیری از تجربیات و عملکرد ایشان در این مسیر گام بردارند.

وی ضمن تبریک این انتصاب به معاون جدید مالی و اقتصادی شهردار منطقه دو تبریز، تاکید کرد: امید است با بهره‌گیری از استعداد و توانمندی نیروهای لایق، کاردان، متخصص و متعهد در این منطقه موجبات خدمت‌رسانی مفید و موثر به شهروندان عزیز را فراهم آورید.

خوشنواز در پایان سخنان خود با تبریک ایام ماه مبارک رمضان گفت: امیدوارم رحمانیت و مغفرت پروردگار در این ماه عزیز شامل حال تمامی بندگانش باشد.

معاون مالی و اقتصادی شهردارمنطقه ۲ تبریز منصوب شد

گفتنی است؛ آیین تودیع و معارفه معاون مالی و اقتصادی شهرداری منطقه دو تبریز که پیش از این با سرپرستی قنبر فکری اداره میشد، با صدور حکمی به رضا جانفشان نوبر سپرده شد.

در پایان این مراسم با اهدا لوحی به قنبر فکری، سرپرست معاونت مالی و اقتصادی شهرداری منطقه دو تبریز از تلاش های ایشان طی دوران سرپرستی در این مجموعه قدردانی شد.

همچنین رضا جانفشان که پیش از این در شهرداری منطقه ۸ معاون مالی و اقتصادی بود به عنوان معاون مالی و اقتصادی شهرداری منطقه دو تبریز منصوب شد.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.