آیرال خبر،مسئول ناحیه بسیج دانشجویی آذربایجان‌شرقی گفت: شرایط امروز جهان هم چون جریان جنگ صفین و حضور امام علی(ع) در خیمه فرماندهی است؛ کسانی که شرایط امروز را همچون شعب ابی طالب می دانند با تاریخ آشنا نیستند.

به گزارش آیرال خبر، عبدالله شادی در همایش بسیج دانشجویی استان به مناسبت گرامیداشت سالروز تشکیل بسیج دانشجوییافزود: باید برای تذکر نگاهی به تاریخ سیاسی از اول تا امروز انقلاب اسلامی بیندازیم، انقلاب اسلامی ایران به جایی رسیده است که در کنار پیشرفت های فرهنگی و اجتماعی به صورت مستقیم و غیر مستقیم کشورهایی را علیه استکبار هدایت و رهبری می کند.

وی ادامه داد: کشور ما در کنار صدور انقلاب اسلامی ایران مالک اشترهای خود را در کنار خیمه معاویه جهت ضربه نهایی آماده کرده است که تشکیل کمپین حمایت از مدافعان حرم توسط دانشجویان بسیجی در حاشیه این همایش اقدامی در همین راستا است.

شادی اظهار کرد: امروز بسیجیان در جبهه های مختلف و هم چنین جبهه مقاومت در کنار سیم خاردارهای اسرائیل می جنگند.

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی آذربایجان‌شرقی گفت: جمهوری اسلامی ایران به ابر قدرتی در برابر استکبار جهانی تبدیل شده است و گام نهایی ما اضمحلال کامل استکبار جهانی خواهدبود.

وی افزود: مردم انتظار دارند تا در مجموعه های اداری مفاسد موجود از بین بروند از این رو کمپین دیگری در حاشیه این همایش جهت مبارزه با مفاسد اقتصادی راه اندازی کرده ایم.

اجتماعی 94/9/3

کدخبر110300

خبرنگار125

انتها پیام /

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.