تبریز

مسئول ستاد اقامه نماز شهرداری تبریز از کسب رتبه برتر حوزه نماز توسط شهرداری منطقه ۵ خبر داد و گفت: مساجد و نمازخانه های تحت مدیریت شهرداری باید به بهترین شکل به نمازگزاران خدمات دهی کنند.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، حجت الاسلام اقدم با اعلام این مطلب در جلسه ستاد اقامه نماز شهرداری منطقه ۵ افزود: مدیریت شهرداری حساسیت و تاکید ویژه ای بر نگهداری اصولی و ساماندهی نمازخانه های ورودی های شهر دارد.

وی در ادامه با بیان اینکه مسیر جاده تهران مهمترین محور تبریز محسوب می شود به عملکرد منطقه ۵ در زمینه ترویج فرهنگ نماز و نمازخوانی اشاره کرد و در این رابطه اظهار داشت : شهرداری منطقه ۵ در زمینه نماز در بین مناطق، سازمانها و شرکتهای تابعه شهرداری تبریز رتبه برتر را کسب کرده است.

مسئول ستاد اقامه نماز شهرداری تبریز در ادامه رفع کمبودها و نیازهای نمازخانه ها و سرویس های بهداشتی تحت مدیریت این منطقه را خواستار شد و ابراز امیدواری کرد در حداقل زمان مرتفع شوند.

حجت الاسلام اقدم مساعدت و همراهی مدیریت این منطقه در شبانه روزی کردن مساجد را اقدامی ارزشمند برشمرد و در پایان ابراز امیدواری کرد با رفع کمبودها و افزایش سطح خدمات رسانی نمازگزاران از عملکرد فرهنگی، دینی و مذهبی منطقه ۵ بیش از پیش راضی شوند.

همچنین در این مراسم میرعلی اصغر نساج شهردار منطقه ۵ تبریز با بیان اینکه در حوزه های فرهنگی، مذهبی و اجتماعی هیچ عذر و بهانه ای قابل قبول نیست گفت : این منطقه ۸ باب نمازخانه را  در پارک های سطح حوزه نگهداری می کند.

وی به برگزاری نماز جماعت در ساختمان های اداری منطقه ۵ اشاره کرد و گفت: در ۳ واحد اداری منطقه پنج نماز جماعت برپا می شود.

مسئول ستاد اقامه نماز شهرداری تبریز  همچنین به قرار گرفتن مهمترین ورودی تبریز در حوزه استحفاظی شهرداری منطقه ۵ تبریز اشاره کرد و اظهار داشت: در ماه های اخیر اقدامات مناسبی برای ارتقاء خدمات دهی به نمازگزاران در نمازخانه های سطح حوزه انجام شده است.

وی در پایان بر لزوم رفع تمامی کمبودها و نیازها تاکید و دستورات لازم را صادر کرد.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.