بودجه

شهرداری منطقه ۹ تبریز در راستای خیز بلند عمرانی سال ۹۸ طی ۸ ماهه نخست سال، با تحقق بودجه عمرانی با ۵۹/۴۶ درصد و تحقق درآمدی با ۱۵۵ درصد، کسب رتبه نخست را به خود اختصاص داده است.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، بهرام نسیانی با اعلام این خبر اظهار داشت: در راستای برنامه ریزی مدیریت شهرداری منطقه ۹  برای اجرای پروژه های شاخص و ماندگار عمرانی در سال ۹۸ و رویکرد خدماتی و عمرانی در سطح حوزه استحفاظی، این منطقه موفق به کسب رتبه نخست تحقق بودجه مصوب عمرانی در مدت ۹ ماه سال ۹۸ و در بین مناطق ۱۰ گانه شهرداری تبریز شد.

شهردار منطقه ۹ افزود: بر این باوریم که در سایه تلاش جهادی و همت مضاعف می توان به قله های کمال رسید؛ همچنانکه با تلاش  شبانه روزی کارکنان شهرداری منطقه ۹ و بالاخص همکاران پرتلاش معاونت فنی و عمرانی، توانستیم به این مهم دست یابیم.

نسیانی در تشریح  این موفقیت خاطر نشان کرد: با تحقق ۵۹/۴۶ درصدی بودجه عمرانی و رشد قابل توجه نسبت به سال گذشته، می توان عملکرد عمرانی این منطقه را موفق و چشمگیر ارزیابی کرد.

او اجرای پروژه های شاخص منطقه از جمله پروژه پل بزرگ خلعت پوشان، ورودی جدید تفرجگاه ائل باغی، کانال هدایت و جمع آوری آبهای سطحی و … را از اهم پروژه هایی دانست که در دستور کار مدیریت منطقه ۹ قرار داشته و در برنامه ریزی های آتی منطقه، بر اجرا و تکمیل آنها متمرکز خواهیم بود.

شهردار منطقه ۹، اجرای پروژه های عمرانی پیش بینی شده را منوط به برنامه های بلند مدت و کوتاه مدت دانست و صرفه جوئی، کاهش هزینه های جاری و مشارکت شهروندان در پرداخت عوارض را از جمله مواردی برشمرد که می تواند به درآمد لازم جهت هزینه در اجرا و تکمیل این پروژه ها کمک شایانی نماید.

نسیانی در پایان خاطرنشان کرد: خوشبختانه روند صعودی تحقق درآمدی منطقه ۹ همچنان تداوم دارد و طبق اعلام معاونت محترم برنامه ریزی و توسعه ی سرمایه ی انسانی شهرداری تبریز، این منطقه توانسته طی دوره ی ۸ ماهه سپری شده از سال جاری و با تحقق ۱۵۵ درصدی بودجه و با کسب رتبه برتر، بهترین عملکرد را  در بین مناطق ۱۰ گانه تبریز داشته باشد.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.