پرویز هادی.jpg

آیرال خبر- کارمند سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز برای کسب مدال طلای مسابقات بین‌المللی دانکلوف بلغارستان باید از سد حریف اوکراینی خود بگذرد.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، پرویز هادی نماینده تیم ملی کشتی کشورمان در وزن ۱۲۵ کیلوگرم بعد از ظهر امروز یکشنبه در دیدار فینال رقابت‌های بین‌المللی دانکلوف بلغارستان، به مصاف الکساندر خوتسیانیوسکی از اوکراین می‌رود.

هادی در دور نخست این مسابقات با نتیجه ۱۰ بر صفر از سد میچائیل سوکوی از آمریکا گذشت. او در مرحله دوم توانست ژی وی دنگ چینی را که مدال نقره مسابقات جهانی را کسب کرده، با نتیجه هشت بر چهار شکست داده و به دور یک‌چهارم نهایی صعود کند.

کارمند سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز در یک‌چهارم نهایی نیکولاس گویازدوفسکی از آمریکا را با نتیجه پنج بر دو مغلوب کرد. این کشتی گیر آمریکایی مدال برنز جهان را در کارنامه دارد.

کشتی‌گیر تیم ملی کشورمان در مرحله نیمه‌نهایی این وزن نیز توانست دانیل لیگتی از مجارستان را با نتیجه ۱۳ بر هشت از پیش رو بردارد.  نکته قابل توجه در رابطه با این دیدار، برتری هفت بر دو نماینده مجارستان مقابل هادی در تایم نخست بود که در نهایت نماینده کشورمان توانست از سد رقیبش بگذرد.

مسابقات بین‌المللی کشتی آزاد دانکلوف بلغارستان از نهم تا دوازدهم اسفند به میزبانی شهر روسه بلغارستان برگزار می‌شود که پرویز هادی، کارمند این سازمان به عنوان نماینده تیم ملی ایران در این رقابت‌ها حضور دارد.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.