آیرال خبر- اطلاعیه‌هایی با عنوان کنسرت زنان باکویی در تبریز بدون اشاره به زمان و نحوه‌ی برگزاری برنامه منتشر شده است و اداره‌کل ارشاد استان از چنین رویدادی ابراز بی‌خبری می‌کند.

به گزارشآیرال خبر، در فضای مجازی اطلاعیه‌ای تحت عنوان کنسرت دو تن از خوانندگان زن جمهوری آذربایجان در تبریز به‌صورت گسترده‌ای منتشر گردیده و یکی از این خوانندگان مستقر در باکو نیز با انتشار ویدیویی در صفحه‌ی اینستاگرامی‌اش خبر از حضور در تبریز طی روزهای آتی داده است.

باتوجه به ممنوعیت خوانندگی زنان در ایران، امکان برگزاری چنین کنسرتی در تبریز عملاً وجود ندارد و با این حال معلوم نیست این خوانندگان و دعوت‌کنندگان از آنان چگونه و در چه شرایطی می‌خواهند کنسرتی رسمی برپا کنند.

چنانچه در فرض محال این کنسرت ویژه‌ی بانوان باشد، بازهم جایِ سوال دارد و پیگیری‌های آناج از اداره‌کل فرهنگ و ارشاد آذربایجان‌شرقی نشان می‌دهد چنین مجوزی جهت برگزاری کنسرت “داملا و شبنم” در تبریز صادر نشده است.

شاید هم ماجرا آنگونه که در فضای مجازی بازتاب یافته است نباشد و این هنرمندان جمهوری آذربایجان به‌عنوان گردشگر و یا اسپانسر قصد سفر به تبریز را کرده باشند.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.