حاجی زاده

دبیر شورای نامگذاری معابر و اماکن عمومی شهرداری تبریز از نامگذاری کوچه ای در رواسان به نام «شهید فرید کریم زاده» خبر داد.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، سعید حاجی زاده با اشاره به وصول درخواست های متعدد در خصوص نامگذاری برخی معابر افزود: در جلسه اخیر شورای نامگذاری معابر و اماکن عمومی شهرداری تبریز که هفته جاری به ریاست رییس شورای شهر تبریز و با حضور اعضای این شورا برگزار شد، در ۲۴ متری رواسان اول کوی امام حسین کوچه ای به نام «شهید فرید کریم زاده» مزین شد.

وی گفت: تابلوی کوچه مذکور برای طراحی و ساخت و نصب به سازمان حمل و نقل ترافیک شهرداری تبریز ارجاع داده شده است و همچنین با هماهنگی های صورت گرفته با سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تبریز اسامی جدید این معابر در نقشه شهر تبریز جانمایی خواهد شد.

حاجی زاده افزود: نامگذاری ۲۴ متری شهید رنجبرنژاد در فرشته جنوبی در حال طی مراحل اداری و تایید نهایی است و امیدوارم در جلسه آتی شورای نامگذاری معابر و اماکن عمومی شهرداری تبریز این آدرس هم به لیست اسامی شهر اضافه شود.

مدیر کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تبریز گفت: جلسات شورای نامگذاری معابر و اماکن عمومی شهرداری تبریز با حضور نماینده بنیاد شهید انقلاب اسلامی و مدیر عامل سازمان حمل و نقل ترافیک و کارشناسان مربوط به صورت مرتب برگزار می شود.

به گفته وی همانند سابق و طبق سیاست های شورای نامگذاری معابر و اماکن عمومی شهرداری تبریز، در نامگذاری معابر اولویت با شهدای والامقام انقلاب اسلامی است.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.