آیرال خبر،حمید علیدوستی گفت امیدوارم با کمک کمیته جوانان، بتوانیم قابلیت‌های خودمان را نشان دهیم.

 

به گزارش آیرال خبر  ، حمید علیدوستی پس از برد 6 بر صفر تیمش مقابل بحرین اظهار کرد: این بازی سومین تجربه بین المللی بازیکنان‌مان بود و به همین دلیل خیلی راحت‌تر از دو بازی قبل کار کردیم. پیش از این مسابقه از نظر روحی مهیای این مسابقه بودیم.

 

وی افزود: تجربه خوبی بود و با این سه برد موفق شدیم به مرحله نهایی مسابقه‌ها صعود کنیم اما در مرحله نهایی کارمان خیلی سخت است و تیم‌ها با برنامه‌ریزی خوبی پا به مسابقه‌ها می‌گذارند.

 

علیدوستی خاطرنشان کرد: برای موفقیت در مرحله نهایی مسابقه‌ها به یک برنامه‌ریزی هدفمند و بازی‌های تدارکاتی زیادی نیاز داریم که امیدوارم با کمک کمیته جوانان، بتوانیم قابلیت‌های خودمان را نشان دهیم.

 

وی درباره کیفیت برگزاری مرحله مقدماتی مسابقه‌های نوجوانان آسیا گفت: کیفیت بازی‌ها بسیار خوب بود و پیش از این نیز بازی‌های تدارکاتی حریفان‌مان را دنبال می‌کردیم. بحرین و لبنان تیم‌هایی هستند که برنامه‌ریزی کردند و طبق برنامه پیش می‌روند و بیشتر از تیم ما بازی‌های تدارکاتی داشته‌اند. هند نیز بازی‌های تدارکاتی زیادی با تیم‌های اروپایی برگزار کرده بود اما چیزی که بازیکنان ما را از حریفان‌مان متمایز کرده بود، مسائل روحی روانی بود.

 

وی با اشاره به موقعیت‌های زیادی که بازیکنانش در این مسابقه از دست دادند تاکید کرد: ما در بازی با لبنان و هند هم همین مشکل را داشتیم. یکی از نقطه ضعف‌های تیم ما همین استفاده نکردن از موقعیت‌های پرشمارمان است و باید تا شروع مرحله نهایی مسابقه‌ها بتوانیم تعادلی میان موقعیت‌ها و تعداد گل‌هایمان ایجاد کنیم.

 

سرمربی تیم ملی نوجوانان درباره میزبانی تبریز اظهار کرد: جا دارد از مسئولان باشگاه گسترش فولاد تشکر کنم که کمال همکاری را با ما کردند و میزبانی بسیار خوبی از تیم‌ها داشتند. کیفیت فوق‌العاده زمین چمن ورزشگاه‌های یادگار امام و گسترش فولاد تبریز کمک زیادی به ما کرد تا بتوانیم برنامه‌های تاکتیکی خودمان را در زمین اجرا کنیم و به نظرم چمن‌های این دو ورزشگاه بهترین زمین‌های ایران هستند.

 

، عبدالصاحب عبدالنبی سرمربی تیم فوتبال نوجوانان بحرین نیز در نشست خبری پس از بازی اظهار کرد: از بازیکنانم تشکر می‌کنم که در این 5 روز با تمام نیرو کار کردند اما متاسفم که نتوانستیم در بازی آخر خوب ظاهر شویم. بازیکنان ایران بسیار خوب کار کردند و این برد را به آن‌ها تبریک می‌گویم.

 

وی افزود: ما 20 بازیکن به تبریز آورده بودیم و چون خواستیم از همه آن‌ها استفاده کنیم، در این مسابقه به برخی بازیکنان ذخیره‌مان نیز بازی دادیم.

 

سرمربی نوجوانان بحرین خاطرنشان کرد: بدنسازی تیم ما از اول خوب نبوده اما بدنسازی و عملکرد تیم ایران بسیار بهتر از تیم ما بود.

ورزشی 1394/06/29

کدخبر:11036

خبرنگار: 110

انتهاي پیام

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.