آیرال خبر- تیم تراکتورسازی بعد از استعفای محمد تقوی بدون سرمربی تمرینات خود را ادامه می‌دهد.

به گزارش آیرال خبر، محمد تقوی سرمربی تیم تراکتورسازی تبریز بامداد پنجشنبه از سمت خود استعفا داد و تمرینات این تیم زیر نظر امیرحسین پیروانی برگزار می‌شود.

محمد تقوی در گفت‌و‌گو با خبر ورزشی شبکه ۳ تائید کرد که باشگاه تراکتورسازی در حال مذاکره با یک مربی خارجی است، اما عنوان کرد که نمی‌داند آیا این گزینه گاس هیدینگ سرمربی نامدار هلندی است یا خیر.

زنوزی مالک باشگاه تراکتورسازی تمامی قرارهای خود برای تیمش را در دفتر استانبول می‌گذارد و پیش از انعقاد قرارداد، خبر گزینه‌های وی منتشر نمی‌شود و در مورد گاس هیدینگ هم نمی‌توان به صراحت عنوان کرد که وی گزینه هدایت تیم تراکتورسازی تبریز است.

این مربی هلندی در سال ۱۹۸۷ با تیم پی اس آیندهوون قرار خود را آغاز کرد. وی در سال ۱۹۹۰ هدایت فنر باغچه ترکیه را داشته و در سال ۱۹۹۱ مربیگری تیم والنسیا اسپانیا را به مدت ۳ سال در اختیار گرفت.

گاس هیدنیگ بعد از ناکامی هلند در صعود به جام جهانی ۱۹۹۴ آمریکا، هدایت تیم ملی کشورش را برعهده گرفته و در جام ملت‌های اروپا و جام جهانی ۱۹۹۸ آمریکا مربی هلند بود که در جام جهانی ۱۹۹۸ تیم ملی کشورش را با برتری مقابل آرژانین به جمع ۴ تیم رسانده و در نهایت تیم ملی هلند به مقام چهارم جام جهانی دست یافت.

وی بعد از موفقیت در تیم ملی هلنددر سال ۱۹۹۸ به عنوان سرمربی رئال مادرید انتخاب شد.

تیم ملی کره جنوبی، آیندهوون، تیم ملی استرالیا، تیم ملی روسیه، چلسی، تیم ملی ترکیه، آنژی مخاج قلعه روسیه، تیم ملی هلند و چلسی تیم‌هایی بعدی بودند، که گاس هدایت آنها را برعهده داشت.

گفته می‌شود که تا آخر این هفته سرمربی تیم تراکتورسازی معرفی می‌شود و باید منتظر ماند و دید آیا این مربی نامدار هلندی آیا به عنوان سرمربی این تیم معرفی می شود؟

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.