سرمربی تیم ماشین‌سازی می‌گوید تیمش مستحق شکست برابر سپاهان نبوده است.

به گزارش آیرال خبر، رسول خطیبی بعد از شکست تیمش مقابل سپاهان اظهار کرد: ما از سه موقعیت خودمان در بازی استفاده نکردیم اما سپاهان از موقعیت خودش استفاده کرد و گل زد. گل این تیم هم روی اشتباهات فردی بازیکنانم به ثمر رسید. ما شجاعانه بازی کردیم و در زمین حریف کیفیت خوبی را ارائه کردیم.

وی ادامه داد: مستحق باخت نبودیم و به بازیکنانم آفرین می‌گویم. هواداران از دیدن این بازی لذت بردند. بیشتر از همه به بازیکنانم تبریک می‌گویم. سپاهان قراردادهای میلیاردی دارد اما ما یک قرارداد میلیاردی هم نداریم. مقابل این تیم بزرگ خوب بازی کردیم  و هواداران لذت بردند.

سرمربی ماشین سازی با اشاره به جلوگیری سازمان لیگ از حضور دو بازیکن این تیم در مسابقه، گفت: به سازمان لیگ، کمیته انضباطی و داوران احترام می‌گذاریم. قبل از بازی اتفاق نادری رخ داد و گفتند که دو بازیکن ما نمی‌توانند بازی کنند. ما لیست داده بودیم اما گفتند آن‌ها نباید در لیست باشند. کارت بازی هم داشتند ولی یک ساعت و نیم قبل بازی می‌گویند نمی‌توانند بازی کنند.

خطیبی با بیان اینکه پنالتی سپاهان درست نبود، اظهار کرد: داوران باید دقت کنند حق کسی خورده نشود. به خاطر این مسائل ورحیه تیم ما پایین آمد. با این حال به داوران احترام می‌گذاریم. بازی خوبی بود ولی مسئولان کاری کنند که بحثی پیش نیاید. حداقل ما را در بحث استفاده نکردن از دو بازیکن تیم‌مان قانع کنند. از همه تشکر می‌کنم. نمی‌دانم این موضوع ارتباطی به مخالفت ما با عقب افتادن بازی دارد یا نه.

وی درباره عملکرد داور گفت: در بحث داوری هم داوران خوب بودند. با این حال خواهشم این است که کمیته داوران دقت بیشتری داشته باشد.

او در واکنش به این سوال که آیا بازی نکردن دو بازیکن تیمش را به علت عقب نیفتادن بازی می‌داند وسپاهان را متهم به دخالت در تیمش می‌کند، گفت: خواهشا این سوالات را نپرسید. سوال حاشیه‌ای را جواب نمی‌دهم.

خطیبی در پاسخ به این سوال که منظورش از بیان اینکه گفت شاید این اتفاق به علت مخالفت با عقب افتادن بازی است، گفت: به ما گفتند لیست را دیر اعلام کردید اما ما به محض ورود به رختکن لیست را ارائه کردیم. ما هم دلیل را نمی‌دانیم. شاید ما اشتباه کردیم. فقط دلیل را به ما بگویند. من تاکنون چنین چیزی را ندیده بودم. بازیکنان ما محروم هم نبودند.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.