• آیرال خبر، حضرت آیت الله محسن مجتهد شبستری، ظهر امروز در دیدار اعضای شورای مرکزی جامعه اسلامی کارگران، فرهیختگان و کارآفرینان نمونه استان در زمینه فناوری نانو، .. ضمن تبریک فرارسیدن ایام الله دهه فجر اظهار داشتند: از ارکان مهم اقتصاد مقاومتی مسئله تولید و صادرات است.
  • نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با بیان اینکه استعداد هایی در کشور در مقام بالقوه هستند و رساندن آنها به فعلیت از توصیه های مقام معظم رهبری است، در ادامه ابراز داشتند: شرایط فعلی ایجاب می کند، ما باید ابتکاراتی را به خرج دهیم تا از احتیاج به بیگانگان بی نیاز شویم.
  • امام جمعه معزز تبریز یکی از علل مهم عقب ماندگی کشور را اتکاء به تک محصولی صادرات نفت عنوان کردند و اظهار داشتند: به قول رهبر عزیزمان؛ اگر روزی چاه های نفت را ببندیم و بتوانیم بدون نفت صادرات داشته باشیم، آن روز اقتصاد مملکت را شکوفا کرده ایم و این افتخار بزرگی برای برای کشور است و قطعاً با همت مردان و زنان با استعداد و دلسوزان به این آب و خاک آن روز می آید.
  • نماینده مجلس خبرگان رهبری، نقش بسته بندی را در صادرات موثر دانست و ابراز داشتند: اگر بخواهیم صادراتمان مرغوب و مورد علاقه مردم کشورهای مختلف باشد، با توجه به اینکه در کشورهای خارجی خرید و فروش فله ای نیست و در بسته بندی های شیک و با کیفیت عرضه می شود، باید به مسئله بسته بندی توجه ای ویژه داشته باشیم. کیفیت کالا و بسته بندی آن موجب جذب مشتری می شود.
  • رییس شورای عالی مجمع جهانی اهل بیت(ع)، بازاریابی و پیداکردن بازار هدف را مهم دانست و افزودند: علاوه بر بازاریابی باید در نظر گرفت کدام جنس در کدام بازار، بیشتر مشتری دارد؛ مثلاً در کشورهایی مثل پاکستان و هندوستان با کپی برداری از فرشهای ایرانی اقدام به بافت و تولید این محصول زده اند، لذا باید به کشورهایی صادرات داشت که مشتری بیشتر داشته باشند و از این راه خدمت بزرگی به مملکت خویش می کنیم.
  • نماینده امام خامنه ای (دام ظله) با اشاره به شعار امسال اقتصاد مقاومتی و اقدام و عمل از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی، خاطرنشان کردند: این شعار مختص این سال نیست و باید در سالهای آتی هم ادامه داشته باشد، و عملاً می بینیم نمونه ای (فناوری نانو)در استان ما محقق شده و جای خوشحالی و تقدیر دارد. مردم انتظار دارند آثار عملی را ببینند و اگر بخواهیم خودکفاء شویم باید اراده کنیم و در سالهای بعد نیز این مهم را ادامه دهیم.
  • حضرت آیت الله مجتهد شبستری در پایان با بیان حدیثی از رسول اکرم(ص) فرمودند: خداوند متعال دوست می گیرد آن کسی که صاحب حرفه است، البته حرفه به شغل معمولی گفته نمی شود، بلکه به یک پیشه ای گفته می شود که با ابتکار توأم باشد، خداوند احسن الخالقین است و بندگانش هم می توانند ابتکاراتی بخرج دهند که سابقه ندارد.

ودرپایان از فرهیختگان جامعه اسلامی کارگران تجلیل و ازفناوری تولید پلاستیک به روش نانو توسط آیت الله مجتهد شبستری

رونمایی شد این فناوری توسط سرکارخانم دکترابراهیمی  اصل درراستای اقتصاد مقاومتی تولید شده است .

دراین مراسم از ابراهیمی اصل به عنوان مخترع و رشیده به عنوان کارآفرین ویدالله جعفری دبیر جامعه اسلامی کارگران  و جواد ششگلانی ونواداد   به عنوان حامی معنوی اثرتجلیل شد و درپایان مراسم ازپریناز اسبلی به عنوان دبیر مراسم وآسیب شناس ساعی تجلیل شد.

  • ا
  • کدخبر110917

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.