دیدار تیم‌های تراکتور و گل گهر سیرجان با برتری یک بر صفر تیم میزبان به پایان رسید.

به گزارش آیرال خبر، دیدار تیم‌های تراکتور و گل گهر سیرجان که از ساعت ۱۷:۳۰ امروز (جمعه) در چارچوب دیدارهای هفته چهارم لیگ نوزدهم در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز به مصاف هم رفته بودند با برتری یک بر صفر تیم میزبان به پایان رسید.

دو تیم در این دیدار، یک بازی سرد، کسل کننده و بی روح را به نمایش گذاشتند و اگر اشتباه مهلک مدافع گل گهر نبود، دروازه ها بسته می ماند چراکه هیچ یک از دو تیم توانایی زدن گل را نداشت!

در دقایق ابتدایی بازی تراکتور توانست یکی دو موقعیت نصفه و نیمه را ایجاد کند که در ادامه بازی به تعادل کشیده شد.

با شروع نیمه دوم تراکتوری ها کمی منسجم تر بازی را دنبال کردند و تعویض اشکان و سوگیتا با فورچونه و میمبلا نشان داد که دنیزلی بازی خوانی خوبی روی تیمش دارد ولی بازهم هیچ برنامه مشخصی برای گشودن دروازه تیم گل گهر به چشنم نمیخورد!

در دقیقه ۵۹ بازی و با فشار نسبی تراکتوری ها، علی ابراهیمی مدافع گل گهر به اشتباه دروازه خودی را باز کرد تا دنیزلی و شاگردانش هدیه ای سه امتیازی از سیرجانی ها دریافت کنند!

پس از گل برتری تراکتور، فشار حملات این تیم کمی بیشتر شد اما بازیکنان گل گهر منطقی تر بازی می کردند و ضدحملات سریعی را پی ریزی میکردند که تا پشت محوطه جریمه میزبان کارایی داشت! و پس از آن نصیب مدافعان تراکتور می شد!

ساسان انصاری در دقیقه ۷۵ پنالتی تراکتور را که از خطای بایرامی به دست آمده بود را به آسمان فرستاد تا این بازی همچنان با همان تک گل به پایان برسد و.

تراکتور با این سه امتیاز جمع امتیازات خود را به عدد ۸ رساند تا منتظر نتایج سایر رقبا بنشیند.

تراکتور هفته آینده میهمان دایی و شاگردان جوانش در تیم سایپا خواهد بود.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.