به گزارش آیرال خبر، با برکناری مصطفی آجرلو از مدیرعاملی باشگاه تراکتورسازی تبریز، حالا تمامی اهالی فوتبال، هواداران، رسانه ها و کارشناسان ورزشی و فوتبالی استان، منتظر معرفی مدیرعامل جدید این باشگاه بحران زده هستند تا این مدیر تازه نفس، برای برون رفت از بحران فعلی آستین همت بالا بزند.

هرچند هیات مدیره باشگاه بلافاصله پس از برکناری آجرلو عباس الیاسی یکی از اعضای خود را به عنوان سرپرست باشگاه معرفی کرد، با این وجود خبرهای رسیده حکایت از آن دارد که دوران سرپرستی در رأس مدیریتی این باشگاه بسیار کوتاه خواهد بود و طی امروز و فردا گزینه نهایی مدیریت انتخاب و معرفی خواهد شد.

در این میان گمانه زنی های دو روز گذشته در فضای رسانه ای و هواداری، به سمت طرح نام های بسیاری بوده و نام افرادی همچون حبیب ستوده نژاد معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان، سعید عباسی مدیرعامل سابق تراکتور، میرمعصوم سهرابی و علی رضا رحیمی مدیران عامل سابق و فعلی سازمان ورزش شهرداری تبریز را به عنوان گزینه های احتمالی بر سر زبان ها انداخت.

البته بررسی شرایط این 4 گزینه نشان می دهد که علی رضا رحیمی به جهت مسئولیت جدیدش در سازمان ورزش شهرداری، سعید عباسی به جهت دوران مدیریتی پر حرف و حدیثش در تراکتور، میر معصوم سهرابی به جهت عدم قرابتش با تراکتورسازی و حبیب ستوده نژاد به دلیل مسوولیت مهمش در معاونت ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان، نمی توانند گزینه های جدی برای این مسوولیت باشند.

از سوی دیگر به موازات انتشار اخبار تأیید نشده در خصوص احتمال واگذاری باشگاه تراکتورسازی به محمدرضا زنوزی مالک فعلی باشگاه های گسترش فولاد و ماشین سازی تبریز، غلامرضا سمندر، مدیرعامل سابق و خوشنام باشگاه گسترش فولاد به عنوان جدی ترین گزینه مدیرعاملی تراکتور مطرح گردید، با این حال انتخاب سمندر برای مدیرعاملی تراکتورسازی در شرایطی می تواند محتمل باشد که موضوع واگذاری تراکتور به محمدرضا زنوزی هم وارد فاز جدی تر و عملیاتی خود شود.

در کنار همه این ها، گمانه زنی های روزهای اخیر نشان می دهد که احتمال انتخاب و معرفی گزینه ای خارج از فهرست نام های مطرح شده به عنوان مدیرعامل جدید باشگاه تراکتورسازی تبریز، محتمل تر از هر انتخاب و احتمال دیگری است.

بر همین اساس، نباید از کنار انتخاب احتمالی چهره هایی نظیر علی اکبر پورجمشیدیان فرمانده اسبق سپاه عاشورا استان، طاهری مدیرعامل سابق باشگاه پرسپولیس و یکی دو گزینه ناآشنا و مرکز نشین در رأس هدایت باشگاه تراکتورسازی تبریز به راحتی گذشت و از چنین تصمیمی غفلت کرد، موضوعی که زمزمه های چنین تصمیمی نیز به گوش می رسد.

البته با توجه به خبرهای رسیده از منابع موثق، سمندر و پورجمشیدیان از شانس بالاتری نسبت به بقیه برخوردار هستند و احتمالا یکی از این دو نفر، مدیرعامل آینده باشگاه خواهد بود

به هر تقدیر اوضاع این روزهای مدیریتی باشگاه محبوب تراکتورسازی تبریز به گونه ای است که برای یک صندلی، قطاری از نام ها و گزینه های مختلف ردیف شده اند و باید تا روز شنبه و شاید همین امروز منتظر تصمیم نهایی هیات مدیره باشگاه و معرفی مدیرعامل این باشگاه بود.

فارغ از گمانه زنی های این روزها، آنچه مشخص است آغاز تغییرات بنیادی و اصلاحات ساختاری اساسی در ارکان مدیریتی باشگاه تراکتورسازی در دستور کار مدیرعامل جدید پس از روی کار آمدن خواهد بود، تغییراتی که نشانه های آن با استعفاهای خودجوش(!) برخی مدیران این باشگاه پس از برکناری آجرلو نمایان شد.

 

 

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.