۱۰۷ تن قند و شکر احتکاری در خیابان دارایی تبریز کشف شد

سخنگوی ستاد تنظیم بازار آذربایجان شرقی اعلام کرد: در راستای سیاست های این ستاد برای مقابله با هر گونه احتکار، گران فروشی و قاچاق کالاهای ضروری مردم، مقدار ۱۰۷ تن قند و شکر در مغازه های خیابان دارایی تبریز کشف شد.

به گزارش آیرال خبر، احد یوزباشی افزود: با توجه به مرکزیت خیابان دارایی ۱ و ۲ و۳ تبریز در توزیع اقلام مصرفی، اداره کل تعزیرات حکومتی آذربایجان شرقی به طور مرتب و مستمر رصد و کنترل این منطقه را در دستور کار خود قرار داده است.

وی اظهار داشت: بر همین اساس طبق بازرسی‌ها و تحقیقات مأموران تعزیرات حکومتی استان اقلام فوق از واحدهای صنفی مستقر در محل یاد شده کشف و ضبط گردید و با متخلفان طبق قانون برخورد شد.

یوزباشی ادامه داد: از مغازه‌ها و انبارهای موجود در خیایان دارایی مقدار ۹۳۶ حلب روغن نباتی نیز کشف شده است.

وی اعلام کرد: به دلیل تحلفات انجام شده از سوی مغازه داران خیایان دارایی تاکنون دستور توقف فعالیت تعداد ۴۵ واحد صنفی و توزیعی صادر شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان شرقی از افزایش ۲۳ درصدی رسیدگی به تخلفات صنفی طی سه ماهه اول امسال نسبت به مدت مشابه پارسال در استان خبر داد و گفت: در این مدت به ۲ هزار و ۴۷۳ فقره پرونده رسیدگی شده است که این رقم در سال گذشته ۲ هزار و ۷۰ فقره بود.

یوزباشی عملکرد سه ماهه اول امسال در بخش کالا و خدمات را بیش از ۹۹ درصد اعلام و اضافه کرد: در این مدت از مجموع ۲ هزار و ۴۷۴ فقره پرونده وارده، ۲ هزار و ۴۵۴ فقره مختومه شده است.

وی مجموع محکومیت پرونده‌های فوق را ۳۱۴ میلیارد و ۴۶ میلیون و ۲۳۰ هزار و ۲۰۵ ریال اعلام کرد که این رقم در سال گذشته حدود ۱۷ میلیارد ریال بود.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.