فرمانده قرارگاه خاتم الانبیا(ص) گفت : این قرارگاه ۱۱ طرح عمرانی در آذربایجان شرقی در دست اجرا دارد.

به گزارش آیرال خبر به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی، سعید محمد در دیدار با استاندار آذربایجان شرقی از اجرای ۱۱ طرح توسط قرارگاه خاتم الانبیا (ص) در آذربایجان شرقی خبر داد و اظهار داشت: ارزش ریالی این طرح‌ها ۱۷ هزار میلیارد ریال و ارزش ارزی آن‌ها ۶۷۰ میلیون یورو است.

وی افزود: قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) تاکنون ۳۸ طرح مهم را در استان آذربایجان شرقی به پایان رسانده است.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) با اشاره به رویکرد جهادی این قرارگاه ادامه داد: قرارگاه خاتم الانبیا، یک سرمایه ملی است و با اعتماد به جوانان در حوزه‌های مختلف فنی و مهندسی، سدسازی، تونل سازی و … به خودکفایی کامل رسیده است.

محمدرضا پور محمدی استاندار آذربایجان شرقی هم عملکرد قرارگاه خاتم الانبیا (ص) در کشور را تحسین برانگیز و افتخارآفرین خواند و گفت: بر این باوریم که این قرارگاه نه به خاطر کسب سود، بلکه به خاطر خدمت به مردم و با ایمانی راستین و قوی، به صورت شبانه روزی تلاش می‌کند.

وی با اشاره به عملکرد مؤثر این قرارگاه در رفع فقر و بهره‌مندی از امکانات در اقصی نقاط کشور افزود: به برکت انقلاب اسلامی، بیش از ۹۰ درصد روستاهای استان از نعمت آب، برق و گاز بهره‌مند هستند ولی در حوزه ایجاد اشتغال برای جوانان، مشکل داریم و باید بیش از پیش به این موضوع توجه و از ظرفیت قرارگاه خاتم الانبیا (ص) نیز در این زمینه استفاده کنیم.

استاندار آذربایجان شرقی همچنین از قرارگاه خاتم الانبیا (ص) برای مشارکت و سرمایه گذاری در معادن طلا و مس استان و طرحهایی همچون نفلین سینیت سراب، دعوت کرد.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.