آیرال خبر- مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان شرقی با اشاره به تامین میوه شب عید و آمادگی نهادهای مرتبط برای توزیع در استان، گفت: ۱۹۰۰ تن پرتقال و ۷۵۰ تن سیب تامین شده و در استان آماده توزیع در شب عید است.

به گزارش آیرال خبر، سید احد یوزباشی در جلسه ستاد تنظیم بازار آذربایجان شرقی از هماهنگی سازمان جهاد کشاورزی و سازمان صنعت و معدن آذربایجان شرقی برای توزیع شکر خانوار در استان خبر داد و اظهار داشت: شکر مورد نیاز استان به زودی و قبل از عید به قیمت مصوب در آذربایجان شرقی توزیع خواهد شد.

وی با اشاره به تامین میوه شب عید و آمادگی نهادهای مرتبط برای توزیع در استان، افزود: ۱۹۰۰ تن پرتقال و ۷۵۰ تن سیب تامین شده و در استان آماده توزیع در شب عید است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان آذربایجان شرقی  با بیان اینکه زمان توزیع به زودی مشخص شده و غرفه‌ها از امروز در بین متقاضیان قرعه کشی می‌شود، گفت: ۳۵ غرفه در تبریز و به تشخیص فرمانداران به تعداد مورد نیاز در شهرستان‌ها راه اندازی شده و میوه مورد نیاز مردم را توزیع خواهند کرد.

وی به آخرین وضعیت توزیع گوشت گرم قرمز در استان اشاره کرد و اظهار داشت: ۵۳ تن گوشت گرم به استان تخصیص یافته است و در حال توزیع است که ۵۰ درصد به صورت سیار و بقیه در فروشگاه‌های عرضه گوشت توزیع می‌شود، ضمن اینکه ۱۳۰ تن هم گوشت منجمد در حال حمل به استان است.

یوزباشی با تاکید بر اینکه در توزیع آرد مشکل نداریم خاطر نشان کرد: مشکل این بود که واحدهای آزادپز بدون پروانه که ۸۸۷ واحد هستند، حق دریافت آرد از سامانه و در نتیجه پخت نان را نداشتند و مدعی می‌شدند که آرد در بازار کمبود دارد، اما با مصوبه ستاد تنظیم بازار مقرر شد به واحدهای آزاد پزی که پروانه کسب ندارند، تا اردیبهشت سهمیه اختصاص یابد تا بتوانند قبل از اتمام مهلت پروانه کسب دریافت کنند، در غیر این صورت با اتمام مهلت، سهمیه جدید به واحدهای بدون مجوز اختصاص نمی‌یابد.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.