طی مراسمی با همکاری بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی، با محوریت مساجد، ۴۰ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند در این استان اهدا شد.
به گزارش آیرال خبر، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور در این مراسم با بیان این‌که عزم سازمان تبلیغات کشور، ارائه خدمت موثر در حوزه‌های اجتماعی است، افزود: با افتخار می‌گویم که خادم مردم هستیم و باید در مسیر خدمت رسانی به مردم تلاش کنیم؛ همت ما نیز ارائه خدمات شایسته برای مردم است.
حجت‌الاسلام محمد قمی افزود: اگر مردم صداقت ما را در خدمت باور کنند، می‌توانیم با کمکشان جامعه‌ای موفق‌تر و مصمم‌تر جهت رسیدن به اهداف عالیه نظام اسلامی بسازیم.
کمک به نقش محوری مساجد در ارائه خدمات اجتماعی، از اهداف مهم بنیاد احسان است
معاون بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام(ره) نیز در این مراسم اظهار کرد: بنیاد احسان وابسته به ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در راستای تمرکز بر ارائه خدمات اجتماعی شامل آموزش، درمان، خانواده و… تشکیل شده و فعالیت خود را با تمرکز بر اقشار آسیب پذیر و مناق محروم پیگیری می‌کند.
محمد ترکمانه با بیان این‌که کمک کردن به نقش محوری مساجد در ارائه خدمات اجتماعی از جمله مهم ترین هدف بنیاد احسان است، گفت: سرمایه اجتماعی، بهترین پشتوانه برای یک حکومت بوده و دین مبین اسلام نیز بستری چون مساجد را در راستای کم کردن فاصله بین حکومت اسلامی و مردم و همچنین حل مسائل اجتماعی مورد توجه قرار داده است.
تاثیر اقدامات فرهنگی با گره خوردن به مسایل اجتماعی بیشتر می‌شود
مدیرکل جدید تبلیغات اسلامی استان نیز در این مراسم با اشاره به اهمیت پرداختن به مسائل اجتماعی، گفت: تاثیر اقدامات فرهنگی با گره خوردن به مسایل اجتماعی بیشتر می شود. امروز نیز بنیاد احسان وابسته به ستاد اجرایی فرمان امام(ره) و سازمان تبلیغات کنار هم قرار گرفته و کار فرهنگی را به خدمات اجتماعی گره می‌زنند که امر بسیار مبارکی است.
حجت الاسلام حسن شعبانی با بیان این‌که اتفاق بسیار مبارکی است که فعالیت‌های فرهنگی با خدمات اجتماعی گره می‌خورد، افزود: اینگونه فعالیت‌ها می‌تواند تاثیرگذاری کارهای فرهنگی را افزایش دهد.
وی در ادامه گفت: این مراسم در نتیجه زحمات حجت‌الاسلام حسینی، مدیرکل سابق تبلیغات اسلامی استان برگزار شده و قدردان زحمات ایشان هستیم.
اعزام ۴۰ زوج به مشهد مقدس با هزینه سازمان اوقاف
حجت‌الاسلام سید شهاب‌الدین حسینی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان و مدیرکل سابق تبلیغات اسلامی استان نیز در پایان مراسم بیان کرد: از سوی سازمان اوقاف و امور خیریه برای هر نفر از این ۴۰ زوج جوان مبلغ ۵۰۰ هزارتومان مبلغ جهت اعزام به سفر مشهد مقدس در نظر گرفته می‌شود.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.