منطقه 3-2.jpg

آیرال خبر- مسئول فضای سبز شهرداری منطقه ۳ تبریز حجم گل اختصاص یافته برای کاشت بهاری در سطح حوزه شهرداری منطقه را ۴۵ هزار بوته و گلدان عنوان کرد.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار و امور ارتباطات شهرداری منطقه ۳ تبریز؛ امیر برجسته  از شروع کاشت بهاری گل و درخت و درختچه از ۵ روز پیش در سطح حوزه شهرداری منطقه ۳ خبر داد و گفت: کاشت بهاری تا اواخر هفته جاری ادامه خواهد داشت.
برجسته ، حجم گل و گلدان در نظر گرفته شده برای کاشت بهاری سطح پارک ها و خیابان ها و معابر و کوی های حوزه را ۴۵ هزار بوته و گلدان عنوان کرد و افزود: گلهای اختصاص یافته برای کاشت بهاری ۳۰ هزار گلدان شب بو و ۱۵ هزار بوته بنفشه است.
مسئول فضای سبز شهرداری منطقه ۳ هدف از گلکاری را زیبا سازی فضای بصری شهر، ایجاد محیط شهری زیبا و آرام برای نشاط و سرزندگی شهروندان دانست.
رامین یوسف پور جانشین و ناظر فضای سبز شهرداری منطقه نیز در توضیح مسیرها و مکان های گل کاری شده در روزهای گذشته، به پارک های جنگلی یادگار امام  (ره) و مشروطه و منظریه، مسیر حکیم نظامی و محوطه ساختمان شهرداری منطقه ۳ اشاره کرد و گفت: در روزهای آینده نیز میدان ابوریحان و محوطه ساختمان مرکزی شهرداری تبریز و بقیه مسیرها گل کاری خواهد شد.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.