خبر فوت یکی از اعضای شورای اسلامی شهر تبریز در بیمارستان تکذیب شد.

Image result for ‫اشرف نیا‬‎

به گزارش آیرال خبر، ظهر امروز خبری مبنی بر فوت یکی از اعضای شورای شهر تبریز به علت بیماری در بیمارستان بین‌المللی ولی‌عصر تبریز در فضای مجازی منتشر شد.

خبرنگار آیرال برای صحت و سقم ماجرا به بیمارستان رفته و طبق اطلاعاتی که به دست آمد، این عضو شورای شهر به علت مشکلات ریوی به یادگار مانده از هشت سال دفاع مقدس دچار مشکلاتی شده بود که دیروز تحت عمل جراحی قرار می‌گیرد ولی به علت خونریزی داخلی با کاهش علایم حیاتی مواجه شده و به بخش مراقبت های ویژه منتقل می شود

سخنگوی شورای اسلامی کلانشهر تبریز نیز در گفت‌وگو با آیرال خبر فوت محمد اشرف نیا را تکذیب کرد.

کریم صادقزاده در خصوص این خبر اظهار کرد: خبر فوت محمد اشرف نیا، رئیس کمیسیون عمران ، حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی کلانشهر تبریز را تکذیب می‌کنیم.

وی ادامه داد: این مقام مسئول در حال حاضر دوران نقاهت سپری کرده و به خاطر بیماری ریوی در یکی از بیمارستان‌های تبریز بستری است.

صادقزاده در خصوص وضعیت این عضو شورای اسلامی تبریز توضیح داد: روز گذشته پس از عمل جراحی و خونریزی داخلی به بخش آی سی یو منتقل شده و زیر نظر پرشکان تحت درمان و کنترل است.

سخنگوی شورای اسلامی کلانشهر تبریز در پایان خاطر نشان کرد: از تمام شهروندان خواهشمندیم برای سلامتی این عضو فعال و پرتلاش شورای اسلامی شهر دعا کنند تا مجددا شاهد حضور ایشان در سنگر شورا باشیم.

پایگاه خبری آیرال خبر آرزوی صحت و سلامت برای این عضو شورای شهر داشته و از عموم مردم برای سلامتی وی التماس دعا دارد

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.