آیرال خبر ،استاندار آذربایجان شرقی گفت: برخورد دستگاه قضایی استان با موسسات بانکی و پولی متخلف ستودنی است.

به گزارش آیرال خبر : اسماعیل جبارزاده در آیین تودیع و معارفه رئیس کل دادگستری استان گفت: در طول هشت سال گذشته خدمات ارزشمندی را در حوزه قضایی شاهد بودیم و من از طرف تمامی مردم استان از حجت الاسلام شریفی سپاسگذارم.

وی افزود: در سال های گذشته مسائل و مشکلات اقتصادی بسیاری در استان وجود داشت ولی پس از روی کارآمدن دولت تدبیر و امید و از زمانی که مدیریت استان را بر عهده گرفتیم با همکاری همه جانبه دادگستری استان، این مشکلات را به کمترین میزان ممکن رساندیم.

وی گفت: چندین موسسه بانکی و شبه بانکی، پول هزاران نفر از هم استانی ها را گرفته و در خود تبریز، سه موسسه پولی و بانکی، سرمایه های نقدی پنجاه هزار نفر از مردم تبریز را به ناحق گرفته و سو استفاده می کردند ولی دادگستری استان با همکاری نیروهای نظامی، انتظامی و اطلاعاتی این مشکلات را به حداقل ممکن رساند.

جبارزاده با اشاره به مشکلات واحدهای صنعتی و کارگری در دولت قبل ادامه داد: در حال حاضر، مشکلات واحدهای کارگری نیز به تعداد محدودی از این واحدها ختم شده است.

استاندار آذربایجان شرقی در ادامه سخنان خود گفت: در سال گذشته با همکاری دستگاه قضایی و سایر دستگاه های اجرایی مربوطه و استفاده از راهنمایی های نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، توانستیم رتبه برتر امنیت، کاهش جرم و عنوان استان نمونه در حوزه مبارزه با قاچاق کالا و ارز را از آن خود کنیم.

جبارزاده در بخش پایانی سخنان خود از امنیت، به عنوان مهم ترین نعمت استان یاد کرد و گفت: استانداری آذربایجان شرقی تلاش می کند بیش از پیش با دستگاه قضایی استان همکاری داشته باشد.

بر اساس این گزارش؛ طی مراسمی با حضور محسنی اژه ای، “حکمتعلی مظفری”، به عنوان رئیس کل جدید دادگستری استان آذربایجان شرقی معرفی شد. وی پیش از این، رئیس کل دادگستری استان مرکزی بود.
حجت الاسلام مالک اژدر شریفی، رئیس کل سابق دادگستری استان آذربایجان شرقی نیز به عنوان رئیس شعبه ۴۳ دیوان عالی کشور منصوب شد.
کد خبرنگار: 121

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.