آیرال خبر ، معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی با بیان این که در گذشته فسادهای زنجیره ای به سرمایه های اجتماعی مردم لطمه زده است، اظهار کرد: بقای این افراد در هرج و مرج ها و رانت ها و فساد هایی بوده که رخ داده است.

 

 

به گزارش آیرال خبر ، سعید شبستری در مراسم معرفی برترین های جشنواره حضرت علی اکبر(ع)، با بیان اینکه دولت تدبیر و امید، دولت اخلاق است، گفت: در عرصه اخلاق دولت تلاش می کند با صداقت با مردم سخن بگوید و از تهمت و انگ زدن پرهیز می کند.

 

 

وی با اشاره به ضرورت حفظ اعتماد اجتماعی در کشور، افزود: متاسفانه برخی شکست خوردگان سیاسی با افترا می خواهند دولت را ناکارآمد جلوه دهند و با تحریک احساسات جوانان سعی در تخریب دولت دارند.

 

 

وی با اشاره به شور و شعور جوانان ایرانی ادامه داد: هر زمان جوانان ما در صحنه بودند این افراد نتوانسته اند در عرصه سیاسی حرفی برای گفتن داشته باشند.

 

 

شبستری با اشاره به یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، خاطرنشان کرد: انتخاب مردم، انتخاب تدبیر، امید و عقلانیت بوده و با تشکیل دولت شاهد افزایش انسجام ملی و نشاط اجتماعی در جامعه هستیم.

 

 

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی افزود: جوانان ایران اسلامی همیشه و در همه عرصه ها در صحنه حضور پررنگ و گسترده ایی داشته و دارند و این جوانان بودند که ایران اسلامی را به کشوری قدرتمند در منطقه تبدیل کرده اند.

 

 

وی تاکید کرد: جوانانی که به عنوان جوان نمونه انتخاب می شوند رسالت سنگینی را بر عهده دارند و ضروری است به عنوان استعداد برتر در جامعه تاثیرگذاری بیشتری داشته باشند.

کد خبر :121

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.