آیرال خبر ،رئیس شورای اسلامی شهر تبریز گفت: خبرنگاران به دلیل شجاعت در ابزار نظرات خود به مسئولان، چشم و گوش مردم به شمار می آیند.

 

به گزارش آیرال خبر ، شهرام دبیری در مراسم گرامیداشت روز خبرنگار، با بیان این مطلب افزود: یک خبرنگار باید به صورت هماهنگ با رویدادهای حوزه کاری خود حرکت کند تا تحلیل‌هایی درست، کامل و رسا ارائه نماید.

 

وی در همین مورد تاکید کرد: ذات خبرنگاری مبتنی بر بی‌طرفی است و خبرنگار باید با رعایت این نکته مهم، خود را به رعایت قوانین ملزم دانسته و در این مسیر به اهداف خود نائل می‌شود.

 

دبیری با بیان اینکه صداقت، شجاعت و صراحت از بارزترین ویژگی‌های خبرنگاران است، گفت: فعالان این عرصه باید از سطحی‌نگری پرهیز کنند؛ زیرا رسالت آنان هدایت افکار عمومی به سمت و سوی صحیح اخبار و رویدادها است.

 

رییس شورای اسلامی شهر تبریز در ادامه سخنانش پیشرفت و تعالی یک جامعه را مرهون توسعه متوازن همه جانبه در زمینه‌‌های مختلف سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و به ویژه فرهنگی آن جامعه عنوان کرد و افزود: اهتمام به این مهم ضرورتی اجتناب ناپذیر بوده و از زیربنایی‌ترین نیازهای جوامع بشری به شمار می‌رود و نقش رسانه‌ها و مطبوعات به ویژه خبرنگاران در این عرصه از اهمیت بسیار ویژه‌ای برخوردار است.

 

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید راه قلم محمود صارمی، از خبرنگارانی که در توسعه و آبادانی کشور و ارتقای سطح آگاهی مخاطبان خود انجام وظیفه می‌نمایند تقدیر کرده و از تلاش‌های بی‌وقفه و صادقانه آنان که با تحمل رنج و مشقت‌های بی‌شمار، خدمات شایانی را به اعتلای فرهنگ ایران اسلامی و آذربایجان عزیز می‌کنند، تشکر کرد.

 

 

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.