آیرال خبر ،فريد مهتاب بوكسور نوجوان ملكاني به اردوي تيم ملي نوجوانان ايران دعوت شد.

 

به گزارش آیرال خبر ، اين بوكسور 18 ساله تاكنون 7 مدال نقره و برنز در مسابقات مختلف كشوري و شمال غرب كشور را  كسب و عناوين اول و دوم مسابقات در سطح كشوري و شمال غرب كشور را تصاحب كرده است.

 

بوكسور نوجوان ملكاني اخيرا در مسابقات قهرماني كشور نيز كه 12 تا 18 شهريورماه سال جاري به ميزباني شهرستان ايلام برگزار شد در رده سني نوجوانان و در وزن 75 كيلوگرم به مدال نقره دست يافت.

 

وي كه در قالب تیم آذربایجان غربی شرکت کرده بود، توانست با شکست دادن نمایندگان تیم های لرستان، خراسان رضوی،تهران و قم، آنها را از پیش رو برداشته و به فینال مسابقات راه یابد که در فینال با نماینده استان مازندران مبارزه کرد و در نهایت بازی را به حریف خود واگذار کرد.

 

گفتنی است؛ این مسابقات از سری مسابقات قهرمانی کشور با شرکت ۳۲ تیم از سطح کشور به میزبانی شهرستان ایلام برگزار شد که فرید مهتاب توانست با دست یابی به مدال نقره این دوره از مسابقات به اردوی تیم ملی جهت شرکت در مسابقات آسیایی راه یابد.

 

فريد مهتاب قهرماني 5 مقام قهرماني در مسابقات شمال غرب و استان هاي آذربايجان شرقي و غربي ،يك بار مقام دومي مسابقات آذربايجان شرقي و همچنين يك بار مقام سومي مسابقات كشوري در مسابقات بانه را در كارنامه ورزشي خود ثبت نموده است.

ورزشی 5/7/1394

کدخبر :110100

خبرنگار: 1121

انتهاي پیام

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.