آیرال خبر،اولین جلسه شورای پیشگیری از آسیب های اجتماعی  استان در جهت سیاست گذاری و مدون کردن طرح‌ها و فعالیت‌های سازمانها و نهادهای مختلف در جهت تاثیر گذاری هرچه بیشتر در پیشگیری از معضلات و مشکلات شهری و اجتماعی در بین شهروندان برگزار شد.

 

به گزارش آیرال خبر، رئیس شورای سیاستگذاری پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی استان در این جلسه اظهار کرد: شناسایی و احصاء نیازها و خواسته های اجتماعی وسلامت شهر و شهروندان و برنامه ریزی در راستای پاسخ گفتن به ذائقه های مختلف و متنوع فرهنگی در رأس برنامه‌های حوزه معاونت فرهنگی واجتماعی شهرداری قرار دارد.

 

حجت الاسلام احمد حمیدی با تاکید بر تدوین طرح جامع اجتماعی و سلامت شهروندان، افزود: تا نهایی شدن سند جامع توسعه فرهنگی و اجتماعی باید با برنامه ریزی کوتاه مدت مناسب در راستای ارتقای سلامت شهری و کاهش آسیب‌های اجتماعی حرکت کنیم.

 

وی از سلامت جسمی، بهداشت، مسئولیت پذیری و سلامت اجتماعی به عنوان فاکتورهای اساسی در بحث سلامت شهروندان یاد کرد و گفت: وظیفه ما آگاه سازی و حساس کردن مردم به سلامت آنان است و در این راستا تلاش خواهیم کرد.

 

وی با اشاره به اینکه معاونت فرهنگی واجتماعی شهرداری تبریز رسالتی مهم در زمینه پیشگیری از آسیب های اجتماعی و ارائه خدمات آموزشی و مشاوره ای به شهروندان دارد، اظهار امیدواری کرد که با سیاستگذاری های صحیح و اصولی در خانه های سلامت و مراکز فرهنگی شهرداری در آینده ی نزدیک بتوانیم جامعه سالم و شهروندانی قانون مدار داشته باشیم.

اجتماعي  1394/06/28

کدخبر:11090

کدخبرنگار،11023

انتهای پیام

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.