آیرال خبر ،تیم فوتبال نوجوانان ایران، نخستین بازی خود در مرحله مقدماتی گروه E نوجوانان آسیا را با پیروزی پشت سر گذاشت.

 

به گزارشآیرال خبر ، در دومین بازی روز نخست رقابت های گروه E مقدماتی نوجوانان آسیا، تیم ملی ایران به مصاف نوجوانان لبنان رفت.

 

تیم نوجوانان ایران در این دیدار با ترکیب معراج اسماعیلی، محمدرضا داوری، امیرحسین اسماعیل زاده، عارف محمدعلی پور، طاها شریعتی، محسن گودرزی، محمد شریفی، وحید نامداری، محمد سرداری، محمدرضا غبیشاوی و محمد قادری و به سرمربیگری حمید علیدوستی به میدان رفت.

 

این بازی از ساعت 18:45 در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز آغاز شد و در دقیقه 9 مسابقه، وحید نامداری موفق شد گل نخست تیم ملی ایران را وارد دروازه حریف کند.

 

در ادامه، محمدرضا غبیشاوی توانست دومین گل ایران را نیز به ثمر برساند و نیمه نخست بازی، با پیروزی دو گله ملی پوشان ایرانی به پایان رسید.

 

در نیمه دوم و در دقیقه 48، محمد سرداری گل سوم بازی را نیز به ثمر رساند تا اندک تماشاگران حاضر در ورزشگاه را بار دیگر خوشحال کند.

 

اما در حالی که دیدار بین دو تیم با پیروزی پرگل تیم ملی نوجوانان ایران رو به پایان بود، محمود کاور توانست با شوتی سرکش، یکی از گل های خورده تیمش را جبران کند و این مسابقه با نتیجه سه بر یک به سود ایران تمام شد.

 

گفتنی است، مسابقات فوتبال نوجوانان گروه E مقدماتی قهرمانی آسیا با حضور تیم های ملی فوتبال ایران، لبنان، بحرین و هند از تاریخ 25 تا 29 شهریور به میزبانی باشگاه گسترش فولاد تبریز برگزار می شود که در بازی افتتاحیه نیز، نوجوانان هند، بحرین را با نتیجه پنج بر صفر شکست دادند.

ورزشی:1394/06/25

کدخبر:11086

کدخبرنگار:121

انتهای پیام

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.