آیرال خبر، احمد علیزاده گفت:40 نفر هیأت علمی برای 12 گروه آموزشی در حال جذب می باشد و به محض شروع كلاس ها كارخود را آغاز خواهند کرد.

 

به گزارش آیرال خبر، احمد علیزاده، مسئول راه‌اندازی رشته و دانشکده دندانپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز، از كسب موافقت قطعی و اخذ مجوز وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكی برای پذیرش 30 نفر دانشجو در دانشكده دندانپزشكی واحد تبریز خبر داد.

 

وی در این خصوص بیان كرد: 40 نفر هیأت علمی برای 12 گروه آموزشی در حال جذب می باشد و به محض شروع كلاس ها كارخود را آغاز خواهند کرد.

 

40 نفر هیأت علمی برای 12 گروه آموزشی در حال جذب می باشد و به محض شروع كلاس ها كارخود را آغاز خواهند کرد.: دانشكده دندانپزشكی شامل دو باب ساختمان می باشد كه ساختمان شماره یك با بیش از 4700 مترمربع زیربنا برای برگزاری كلاس های نظری، بخش پری كلینیك و امور اداری در نظر گرفته شده است كه آماده بهره برداری می باشد.

 

وی افزود: ساختمان شماره دو نیز بابیش از 3600 متر مربع زیربنا كه شامل بخش های دوازده گانه دندانپزشكی  می باشد ساخته شده و بیش از 120 یونیت درآن درحال نصب و تجهیز می باشد كه قابل افزایش با حداقل 200 یونیت نیز می باشد.

 

وی با اشاره به اینكه حدود 40 درصد آموزش پزشكی كل كشور برعهده دانشگاه آزاد اسلامی می باشد، گفت: تأسیس و راه اندازی اولین دانشكده دندانپزشكی دانشگاه آزاد اسلامی شمالغرب كشور اقدام بزرگی در راستای تربیت نیروی متخصص در رشته دندانپزشكی منطقه می باشد.

 

سیزدهمین گردهمایی معاونان پژوهش وفناوری دانشگاه آزاد اسلامی و مدیران مراكز رشد واحدهای فناور در دانشگاه آزاد اسلامی تبریز برگزار می شود.

 

ناصر مدیر شهلا، معاون پژوهش و فناوری این دانشگاه گفت: گردهمایی معاونان پژوهش وفناوری دانشگاه آزاد اسلامی برای تعیین سیاست های كلان پژوهشی و فناوری سالیانه در یكی از واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می شود كه امسال میزبانی سیزدهمین گردهمایی با واحد تبریز می باشد.

 

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی تبریز  افزود: آیت الله محسن مجتهد شبستری  امام جمعه تبریز، اسماعیل جبارزاده استاندار آذربایجان شرقی، سید جواد انگجی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان شرقی و واحد تبریز، ابراهیم واشقانی معاون پژوهش وفناوری دانشگاه آزاد اسلامی و مدیر شهلا معاون پژوهش و فناوری واحد تبریز سخنرانان این گردهمایی می باشند.

 

سیزدهمین گردهمایی معاونان پژوهش وفناوری دانشگاه آزاد اسلامی و مدیران مراكز رشد واحدهای فناور، هشتم و نهم مهر ماه سال‌جاری در دانشگاه آزاد اسلامی تبریز برگزار می شود.

 

 

حمید میرزایی، معاون آموزشی و تحصیلات تكمیلی این دانشگاه گفت: آزمون استخدامی مشاغل وزارت آموزش و پرورش، در 62 شهر كشور برگزارشد كه واحد تبریز نیز جزو حوزه های امتحانی در آذربایجان شرقی بود.

 

وی افزود: 178 هزار و 24 نفر در این آزمون ثبت نام كرده اند كه از این تعداد 3116 نفر سهم دانشگاه آزاد اسلامی تبریز بود كه 2524 نفر حضور داشته و در آزمون شركت داشتند.

 

معاون آموزشی و تحصیلات تكمیلی دانشگاه آزاد اسلامی تبریزگفت: آزمون استخدامی مشاغل وزارت آموزش و پرورش در سه حوزه امتحانی، روز جمعه (27 شهریور) در یك نوبت برگزارشد.

علمي و آموزشي      1394/06/28

کدخبر11089

کدخبرنگار:121

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.