آیرال خبر

 

آیرال خبر ،معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی از انتخاب هتل پارس ایل گلی تبریز  توسط سازمان میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری کشور به عنوان برگزیده برتر ملی در صنعت گردشگری خبر داد.

به گزارش آیرال خبر به نقل ازروابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی احمد حمزه زاده با بیان این مطلب گفت: در آیین گرامیداشت روز جهانی گردشگری و تجلیل از فعالان صنعت گردشگری در بخش مدیریت هتلداری از اسماعیل جامعی اسکویی  مدیر هتل پارس ایل گلی تبریز به عنوان برگزیده برتر ملی تجلیل شد.

وی افزود: آیین تجلیل از فعالین صنعت گردشگری با حضور دکتر مسعود سلطانی فر معاون محترم رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در راستای گرامیداشت  5 مهرماه روز جهانی گردشگری برگزار شد.

احمد حمزه زاده انتخاب مدیر هتل پارس ایل گلی تبریز را به پاس همراهی و اهتمام شایسته و عملکرد درخشان این مرکز اقامتی پر سابقه در حوزه  صنعت گردشگری دانست و اظهار امیدواری کرد تا دیگر مجموعه های گردشگری نیز با تلاش و همت روز افزون گامهای جدی و موثر در ارتقا سطح کیفی خدمات خود برداشته و زمینه کسب عناوین برگزیده ملی را برای خود فراهم نمایند.

در این مراسم که با هدف تجلیل از  فعالین برگزیده  بخشهای مختلف گردشگری کشور برگزار شد هتل ایل گلی تبریز در بخش مدیریت هتل داری  به نمایندگی از استان اذربایجان شرقی به عنوان هتل برتر ملی انتخاب شد.

لازم به یاد آوری است هتل 5 ستاره ایل گلی تبریز در مساحتی بالغ بر ۳۷۰۰۰ متر مربع و زیر بنای ۲۸۰۰۰ متر مربع در 17 طبقه در سال 1380 به بهره برداری رسید.

اجتماعی 1394/07/08

کدخبر:110123

خبرنگار1478

انتهای پیام/

 

 

 

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.