آیرال خبر،شهردار تبریز با بیان اینکه توسعه زیرساخت‌های ورزشی از اهم برنامه‌های عمرانی شهرداری تبریز است، از افتتاح ورزشگاه پنج هزار نفری شهید قویدل خبر داد.

به گزارش آیرال خبر”صادق نجفی” در حاشیه بازدید از مراحل تکمیلی پروژه ورزشگاه پنج هزار نفری شهید قویدل با بیان این مطلب اظهار کرد: بخش عمده‌ای از همت عمرانی شهرداری تبریز در دو سال اخیر صرف توسعه و تقویت زیرساخت‌های ورزش همگانی شده است.

وی افزود: در همین راستا ورزشگاه پنج هزار نفری شهید قویدل با برخورداری از امکانات و شرایط مناسب، در حوزه شهرداری منطقه چهار طراحی و اجرا شده و با اتمام مراحل تکمیلی، به زودی به بهره‌برداری می‌رسد.

نجفی ادامه داد: توزیع منطقی امکانات فرهنگی و ورزشی در مناطق مختلف شهر، دغدغه مهم شهرداری و شورای اسلامی شهر است که چه در بحث بودجه و چه در حوزه اجرا، مورد توجه قرار گرفته است.

شهردار تبریز اضافه کرد: در کنار این مجموعه نفیس ورزشی، تا پایان سال‌جاری شاهد بهره‌برداری از چهار سالن ورزشی و همچنین اتمام شش زمین چمن مصنوعی خواهیم بود.

شهردار تبریز تقویت بسترهای ورزش همگانی و حمایت از زمینه‌های ورزش قهرمانی را دو محور مهم اقدامات شهرداری در حوزه ورزش خواند.

قادر امامی شهردار منطقه چهار نیز در این بازدید، گفت : این ورزشگاه دارای زمین چمن طبیعی، سکوهای فولادی با ظرفیت پنج هزار نفر، ساختمان رختکن در دو طبقه و یک باب سرویس بهداشتی است.

وی افزود: همچنین در کنار این ورزشگاه به زودی شاهد آغاز عملیات اجرایی دو باب سالن سرپوشیده ورزشی برای رشته‌های والیبال، بستکبال و فوتسال خواهیم بود که با احداث آن، این مرکز تبدیل به یکی از بزرگترین مجتمع های ورزشی شهر تبریز خواهد شد.

وی در ادامه با اشاره به احداث و بهره برداری از دو سالن ورزشی سر پوشیده در سال 93 توسط این شهرداری، اظهار کرد: به منظور توسعه و گسترش مراکز ورزشی و فرهنگی در سال گذشته دو باب سالن ورزشی در محلات بهار و بلوار معلم به همت شهرداری منطقه چهار در سطح منطقه به بهره‌برداری رسید که مورد استقبال شهروندان منطقه واقع شده است .

لازم به ذکر است عملیات اجرایی و عمرانی ورزشگاه پنج هزار نفری شهید قویدل رو به اتمام بوده و بزودی شاهد بهره برداری از این پروژه بزرگ شهری خواهیم بود.

ورزشی 94/8/9

کدخبر110219

خبرنگار145
انتهاي پیام/

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.