آیرال خبر،معاون فرهنگی اجتماعی شهردار تبریز از پیشگامی شهرداری تبریز در تهیه پیوست نگار فرهنگی برای پروژه های عمرانی در استان خبرداد.

به گزارش آیرال خبر، احمد حمیدی در دیدار شرکت کنندگان در کارگاه آموزشی پیوست نگاری فرهنگی با آیت الله مجتهدشبستری، نماینده ولی فقیه در استان وامام جمعه تبریز، افزود: شهرداری تبریز در دو سال گذشته، با برگزاری سه کارگاه آموزشی برای کارکنان حوزه تخصصی و معاونت های فرهنگی مناطق دهگانه شهرداری تبریز، اولین گام را در این زمینه برداشته است.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در زمینه لزوم تعریف پیوست نگار فرهنگی برای تمامی پروژه ها، تاکید کرد: شهرداری تبریز تلاش دارد با ارائه لایحه ای، این تعهد فرهنگی را به انجام رساند و نیز، از شورای عالی انقلاب فرهنگی درخواست می کنیم که در قانونی کردن مصوبات این شورا، تسریع ورزد.

حجت السلام حمیدی با اشاره به اجرای بیش از 455 پروژه عمرانی در شهر تبریز اظهارکرد: در صدد هستیم از سال 95 بودجه ای را برای پیوست نگاری فرهنگی برای اجرای طرح های عمرانی اختصاص دهیم.

معاون فرهنگی اجتماعی شهردار تبریز در ادامه، در توصیف اقدامات شهرداری در دو سال اخیر، اضافه نمود: احداث کتابخانه ها، مساجد، برگزاری ویژه برنامه در مناسبت های مختلف، فعال کردن فرهنگ سراها و شبانه روزی کردن مساجد برای برگزاری نمازجماعت،از جمله اقدامات فرهنگی شهرداری در این حوزه می باشد.

وی اضافه کرد: در 6 ماهه اول سالجاری بیش از یک هزارو 377 برنامه فرهنگی، ورزشی، گردشگری و غیره در شهر تبریز اجرا شده که بیش از 750 هزار نفر از این برنامههای فرهنگی استفاده کرده است.

اجتماعی 94/8/7

کدخبر110210

خبرنگار154

انتهای پیام /

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.