آیرال خبر،مدیر هماهنگی و برنامه‌ریزی ستاد اقامه نماز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: عرصه‌ی فرهنگ و هنر دارای ظرفیت بالایی برای ترویج فرهنگ اقامه نماز است.

به گزارش گروه دریافت خبرآیرال خبر، حمیدرضا ناطقی در نشست با مدیرکل و مدیران شهرستان‌های فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اظهار کرد: در طول سال برنامه‌ریزی‌های لازم در راستای ترویج فرهنگ اقامه نماز در سطح این وزارتخانه انجام می‌شود.

وی، افزود: در آغاز سال جدید در هرسال، برنامه ستاد مرکزی اقامه نماز در وزارت تدوین می‌شود و برنامه‌ریزی لازم در این زمینه صورت می‌گیرد و در قالب دستورالعمل اجرایی به کلیه واحدهای تابعه وزارت و معاونت‌ها و ادارت کل استان‌ها ابلاغ می‌شود.

وی عرصه‌ی فرهنگ و هنر را دارای ظرفیت بالایی برای ترویج فرهنگ اقامه نماز عنوان کرد و گفت: ترویج و توسعه فرهنگ نماز در فعالیت‌های فرهنگی و هنری و توجه به این فریضه در اجرای برنامه‌های مختلف باید مهمترین محور فعالیت مدیران فرهنگی باشد.

مدیر هماهنگی و برنامه‌ریزی ستاد اقامه نماز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، افزود: ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان‌ها، برنامه‌های خود را در قالب یک جدول عملیاتی در اختیار شورای اقامه نماز وزارت قرار داده و در این شورا در خصوص اعتبار و قابلیت اجرایی این فعالیت‌ها بحث و تبادل‌نظر شده و مراتب در راستای یک برنامه مدون اعلام می‌شود.

ناطقی افزود: در پایان سال برگه‌های ارزیابی در اختیار مسئولان قرارگرفته و در پایان هرسال فعالان عرصه فرهنگ نماز با توجه به مستندات ارسالی و بررسی‌های لازم، با حضور وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی تقدیر می‌شوند.

وی گفت: در سال 94 نیز فعالان حوزه‌ی نماز مورد تقدیر قرار گرفته و از طرح‌های خلاقانه و مبتکرانه توسط شورای اقامه نماز وزارت با هماهنگی ستاد اقامه نماز کشور حمایت‌شده و در صورت قابلیت در سطح کشور اجرایی و برنامه‌ریزی می‌شود.

گفتنی است در این نشست مدیران ستادی و شهرستان های استان در خصوص برنامه ها و فعالیت های اقامه نماز در سطح بخش های مختلف با هم بحث و تبادل نظر کردند.

اجتماعی 94/8/9

کدخبر110223

خبرنگار125

انتهای پیام/

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.