آیرال خبر ،حجت الاسلام و المسلمین علی مصائبی گفت: مستکبرین و ظالمانی که اکنون در منطقه به زورگویی و ستم مشغولند، پسمانده های همان بنی امیه هستند که می خواهند شعار لبیک یا حسین را کمرنگ کنند.

 

به گزارش آیرال خبر ، حجت الاسلام و المسلمین علی مصائبی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان آذربایجان شرقی در اجتماع لبیک یا حسین با اشاره به اهمیت زنده نگه داشتن نهضت عاشورا، اظهار کرد: برخی می گویند لبیک یا حسین، کفر است، زیرا که لبیک مخصوص خداوند است، در حالی که این را انکار میکنند که حسین(ع) توسط خداوند برای امامت برگزیده شده است، پس تبعیت از امام حسین(ع) در اصل تبعیت از خداوند است.

 

وی افزود: ظالمان و زورگویان که پسمانده های امویان هستند، می خواهند در مقابل فرهنگ دینی عاشورا که یکی از بهترین الگوهای فرهنگ دینی است، بایستند و به هر نحوی که شده شعار لبیک یا حسین را کمرنگ کنند، در حادثه منا نیز برخی می گویند، چوت شیعیان ایران و لبنان شعار لبیک یا حسین سر دادند این اتفاق رخ داده است، که این حرف نماد بارز ایستادگی در برار این نهضت است.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی، بیان کرد: ما مطمئن هستیم که به امید خداوند، عاقبت عالم ازآن شیعیان و امام زمان (عج) است، و تمامی ادیان نیز این را پذیرفته اند ولی چون می خواهند آن را انکار کنند، برای خراب کردن وجهه امام عصر(عج) و کشتار شیعیان سعی می کنند.

 

وی با اشاره به اینکه فرمانبرداری از دستور ولی و رهبر همواره و در هر شرایطی باید انجام شود، گفت: وقتی شب هنگام مشرکان به حضرت عباس گفتند یا جنگ کنیم یا صلح، حضرت فرمود صبر کنید تا از مولایم حسین کسب تکلیف کنم، این یعنی تبعیت از ولایت در هر شرایط، حتی وقتی که مرز حق و باطل کاملا معلوم است.

 

حجت الاسلام و المسلمین مصائبی ادامه داد: در کل تاریخ بشریت چنین اتفاقی نیست که پس از 1400 سال باز هم داغ و سوز دل یک نهضت مانند نهضت امام حسین (ع) و شهادت ایشان و یارانش، برای مردم تازه باشد، دلیل این حس، برای خدا بودن تمامی حرکات حضرت سید الشهدا در همه حال بوده است.

فرهنگی وهنری 94/7/23

کدخبر110168

خبرنگار: 14

انتهاي پیام/

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.