آیرال خبر،مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان‌شرقی گفت: طی شش ماهه اول امسال بیش از هشت هزار نفر از مددجویان تحت حمایت این نهاد از آموزش‌های فنی و حرفه ای بهره مند شدند.

به گزارش آیرال خبر، حسین دشتی در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر افزود: از این تعداد یک هزار و 178 نفر در دوره های مهارت آموزی، شش هزار و 326 نفر در پایدارسازی و توسعه، 278 نفر در دوره های کارآفرینی و 260 نفر در حرفه آموزی دانش آموزی شرکت کردند.

وی خاطرنشان کرد: دوره‌های آموزشی برگزار شده برای مددجویان تحت حمایت در بخش های کشاورزی، دامپروری، صنایع دستی و خدمات بوده است.

دشتی یادآور شد: طی شش ماهه اول سال جاری برای 177 نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان کاریابی شده که از این تعداد 99 نفر زن و بقیه مرد هستند.

وی با اشاره به اینکه توانمند سازی و خودکفایی مددجویان شاه کلید استقلال اقتصادی آنها است اظهار کرد: توانمندسازی مددجويان كميته امداد از طريق آموزش های فنی وحرفه ای و اعطای تسهيلات طرح‌های اشتغال انجام می گیرد.

دشتی اضافه کرد: این نهاد با تغییر رویکرد از تامین معیشت مددجویان به سمت توانمند سازی و خودکفا کردن مددجویان گام برداشته است.

مدیرکل کمیته امداد آذربایجان شرقی با بیان اینکه داشتن مهارت تنها راه موفقیت در بازار کسب و کار است تاکید کرد: به همت این نهاد و همکاری سازمان فنی و حرفه ای استان تمامی مددجویان به صورت رایگان از آموزش های فنی و حرفه ای بهره مند می شوند.

اجتماعی 94/8/3

کدخبر1101206

خبرنگار: 145
انتهاي پیام/

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.