آیرال خبر،مسئول معاونت روابط عمومی و تبلیغات سپاه عاشورا در آستانه ی هفته بسیج در نشست هم اندیشی با اصحاب رسانه که صبح امروز برگزار شد، گفت: بسیج به تعبیر امام خمینی(ره) شجره ی طیبه ای است که قشرهای مختلف را در بر می گیرد که از جمله مهمترین آنها بسیج رسانه است.
به گزارش آیرال خبر،وی افزود: همان طور که مقام معظم رهبری فرمودند بسیج گروه منحصر به فردی است که هیچ گروه دیگری مثل آن جایگاه خاص ندارد.
وی ادامه داد: هرچند اوج موفقیت بسیج در دوران دفاع مقدس اتفاق افتاد اما در دوره های مختلف و در عرصه های متعدد علمی، اقتصادی، عمرانی، سیاسی و در زمینه ی مقاوت و صدور انقلاب اقدامات قابل توجهی را انجام داده و امروز به جایگاهی رسیده است که در سطح دنیا به عنوان الگو مطرح است.
اصغری خاطرنشان کرد: اقداماتی که بسیج در عرصه های مختلف انجام می دهد دارای اهمیت بسیاری است اما شاید آن طور که شایسته است رسانه ای نمی شود؛ بنابراین این وظیفه متوجه رسانه ها و بسیج رسانه است که عملکردهای بسیج را در بین مردم اطلاع رسانی کند.
وی بیان داشت: متاسفانه برخی غافل از تمام اقدامات مفید، موثر و کارساز بسیج صرفا نقطه ضعف ها را برجسته می کنند در حالی که خیلی از کارهای بزرگی که امروز در زمینه های مختلف در شهر و کشور ما انجام می گیرد به دست بسیج است ولی به مردم اطلاع رسانی نمی کنند.
وی اضافه کرد: امروز بسیجیان در سوریه حماسه می آفرینند، گروه های جهادی بسیجیان خدمات ارزنده ای را سالانه به مناطق محروم و روستاهای دورافتاده ارائه می کنند، در زمینه های علمی و هسته ای خوش درخشیده اند، در زمینه های عمرانی بارزترین مثال اقدامات بزرگ قرارگاه خاتم الانبیاست؛ خیلی از اقدامات صورت می گیرد ولی ضریب رسانه ای نمی خورد.
اصغری توضیح داد: امر مهم دیگر ترویج فرهنگ و تفکر بسیجی است که اگر این تفکر رایج و همه گیر شود قطعا موجب گشایش در کارهاست.
مسئول معاونت روابط عمومی و تبلیغات سپاه عاشورا گفت: طبق بیان رهبر معظم انقلاب، اگر بسیج مغضوب دشمنان است به این دلیل است همیشه مانع نفوذ استکبار بوده و دشمنان آن را سد محکمی بر سر مطامع خود می دانند.
در این نشست، خبرنگاران مختلف نیز با اذعان بر قابیلت ها، تلاش ها و خدماتی که بسیج در طول این سال ها انجام داده است، اقرار بر مظلومیت آن کرده و به تبیین وظایف رسانه ها در این رابطه پرداختند.
خبرنگاران جهت پرداخت بهتر به عملکرد بسیج و اطلاع رسانی آن به مردم همکاری بیشتر مسئولان مربوطه را خواستار شده و تاکید کردند که جا دارند تمام اقدامات گروه های مختلف بسیج به رسانه ها و مطبوعات اطلاع رسانی شود تا آنها نیز به آن پرداخت کرده و مانع از پنهان ماندن آن شوند چرا که امروز جامعه ی ایران بیش از پیش به تفکر بسیجی نیازمند است.

اجتماعی 94/8/20

کدخبر110280

خبرنگار125

انتهای پیام /

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.