آیرال خبر،رییس ستاد انتخابات آذربایجان شرقی، نسبت به استفاده از امکانات دولتی به نفع کاندیداهای انتخابات هشدار داد و گفت: فرمانداران مراقب باشند تا ادارات شهرستان به ستاد انتخاباتی افراد تبدیل نشود.

به گزارش آیرال خبر، سعید شبستری در جلسه ستاد انتخابات استان، با اشاره به این که هدف ما برگزاری انتخاباتی سالم با حضور حداکثری مردم است، افزود: نتیجه حضور حداکثری مردم و مشارکت همه گروه‌های سیاسی و اجتماعی، تثبیت اقتدار نظام خواهد بود.

وی با بیان این که دولت به دنبال فضای تعامل و عقلانیت در انتخابات است، افزود: مردم انتظار دارند دولت با صداقت و درستی برای حل مشکلات آنها تلاش کند و درگیر مسایل بیهوده نشود.

وی با تاکید بر بی‌طرفی کامل مجریان انتخابات، خاطرنشان کرد: باید نشان دهیم که مدافع رای مردم به عنوان حق‌الناس هستیم تا مردم با اطمینان پای صندوق‌های رای بیایند.

شبستری با اشاره به احتمال سوءاستفاده برخی افراد از فضای انتخابات برای تسویه حساب با دولت، گفت: ممکن است برخی کاندیداها مسایلی را مطرح کنند که ربطی به دولت ندارد یا وعده‌هایی بدهند که در حیطه اختیارات نماینده مجلس نیست؛ همه این موارد باید به دقت رصد شده و با متخلفان برخورد شود.

رییس ستاد انتخابات استان در ادامه با بیان این که فضای آرامش قطعا به نفع دولت و مجریان انتخابات است، گفت: مردم به آرامش و ثبات نیاز دارند و سیاست دولت دکتر روحانی نیز به سمت تعادل و عقلانیت به ویژه در عرصه انتخابات است.

شبستری تاکید کرد: اگر اداره‌ای با امکانات دولتی به نفع کاندیدای خاصی عمل می‌کند سریعا با آن برخورد شود.

وی همچنین بررسی راهکارهای حضور حداکثری مردم در انتخابات را مورد تاکید قرار داد و گفت: میزان مشارکت مردم در هر شهرستان یکی از شاخص‌های ارزیابی فرمانداران خواهد بود.

در این جلسه روسای کمیته‌های ستاد انتخابات استان و فرمانداران هشترود، چاراویماق و سراب گزارشی از اقدامات انجام یافته برای فراهم کردن مقدمات برگزاری دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری ارایه کردند.

سیاسی 94/8/14

کدخبر110236
خبرنگار: 32
انتهاي پیام/

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.