آیرال خبر،رئیس کل دادگستری آذربایجان شرقی در جمع حقوقدانان آذربایجان شرقی تاکید کرد: باید همگام و به موقع با ولایت در عرصه ها وارد شویم.

به گزارش آیرال خبر،حجت الاسلام حکمتعلی مظفری با تاکید بر تاسی از راه امام حسین(ع) و تبعیت محض از ولایت فقیه افزود: از عاشورا به عنوان یک حادثه یاد نمی شود بلکه عاشورا یک مکتب، الگو و سرمشق است، که امروز بعد از 1400 سال خودش را در قالب تفکر بسیجی نشان می دهد.

وی اظهار کرد: امروز جنگ ما جنگ دیگری در عرصه سیاست، فرهنگ و اقتصاد است که باید تفکر بسیجی را که به تاسی از فرهنگ عاشوراست در جامعه گسترش دهیم تا بتوانیم در برابر استکبار ایستادگی کنیم.

حجت الاسلام مظفری در بخش دیگر سخنان خود به امر به معروف و نهی از منکر و توجه به حقوق شهروندی اشاره و بیان کرد: از دلایل قیام امام حسین(ع) امر به معروف و نهی از منکر بود که همان توجه به حقوق شهروندی است که متاسفانه امروز در جامعه به آن توجه نمی شود و علت بیشتر مشکلات مردم به خاطر آن است.

رئیس کل دادگستری استان با تاکید به رسیدگی امور مردم در جامعه ابراز داشت: مردم پایگاه و موتور محرکه اصلی نظام هستند که وظیفه ما توجه به امور آن هاست چراکه متاسفانه 250هزار پرونده کیفری و حقوقی در شش ماهه نخست سال در سیستم قضایی استان ثبت شده است.

اجتماعی 94/8/9

کدخبر110329

خبرنگار1225

انتهای پیام /

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.