آیرال خبر،نماینده مردم مرند و جلفا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مدیریت نابسامان شهر مرند که یادآور شهر بی‌کلانتر است، تصریح کرد: متاسفانه چند وبلاگ‌نویس به گردانندگان شهرستان مرند تبدیل شده‌اند و با اقدامات ناصحیح، عملکرد نظام و دولت را زیر سوال می‌برند.
به گزارش آیرال خبر، محمد حسن نژاد در نشست علنی امروز دوشنبه (2 آذرماه) مجلس شورای اسلامی با تبریک هفته بسیج در تذکر شفاهی گفت: به دکتر روحانی در خصوص مدیریت نابسامان شهر مرند که یادآور شهر بی‌کلانتر است، تذکر می‌دهم.
نماینده مردم مرند و جلفا در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: متاسفانه چند وبلاگ نویس به گردانندگان شهرستان مرند تبدیل شده‌اند و با اقدامات ناصحیح، عملکرد نظام و دولت را زیر سوال می‌برند.
حسن نژاد افزود: با وجود پروژ‌ه‌هایی با پیشرفت بیش از 99 درصدی در حوزه انتخابیه‌ام، به دلیل مدیریت ضعیف هنوز افتتاح نشده‌اند و در جاده‌های مرند و جلفا همچنان شاهد کشته‌شدن مسافران هستیم.
نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس یادآور شد: از وزیر راه و شهرسازی می‌خواهم که به موضوع غیر استاندارد بودن کمربندی مرند که در هفته پیش باعث تصادف شد و برخی از همشهریان مجروح شدند، رسیدگی کند به دلیل اینکه موضوع قابل اغماض نیست.

سیاسی 94/9/2

کدخبر110298

خبرنگار125

انتهای پیام /

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.