آیرال خبر،مدیر قرآن، عترت و نماز روابط عمومی و تبلیغات سپاه عاشورا با اشاره به استقبال زیاد پاسداران از این مسابقات، افزود: این مسابقات در رشته های حفظ، قرائت، اذان و مفاهیم برگزار شد.

یرال خبر،علی گلمحمدی در ادامه، بهترین راه مقابله با جنگ نرم را اشاعه فرهنگ قرآنی دانست و بیان داشت: یکی از بسترهای مناسب برای ترویج فرهنگ و تفکر قرآنی بی تردید برگزاری مسابقات قرآنی است.

در پایان این مسابقات، برگزیدگان هر بخش به شرح زیر معرفی شدند؛

در رشته حفظ کل، رسول تقی خواه، در حفظ 15 جزء حسن وحید رضایی و در حفظ 10 جزء ابوالفضل فرضی عنوان نخست را به دست آوردند.

در حفظ 5 جزء نیز مهدی سیفی و مرتضی دادروان به ترتیب عناوین نخست و دوم و در حفظ 3 جزء نیز مهدی فلاح و مرتضی ذهنی مقام های نخست و دوم را کسب کردند.

در رشته تحقیق محمد حسین محسنی، حبیب سلیمانی و الهوردی لطیفی و سربازان وظیفه ابراهیم عبدی، توحید اسحقی و علیرضا صادقی به ترتیب عناوین نخست تا سوم را به دست آوردند.

در رشته ترتیل سعید برپور، وحید کدخدایی و مصطفی یحیایی نیا و سربازان وظیفه علیرضا جابر فروغی، حامد عباسپور و یوسف مهدوی به ترتیب حائز رتبه های نخست تا سوم شدند.

در رشته اذان رحمان هاتفی، حسن شفیعی و کمال الدین محسنی و سربازان وظیفه صالح الهقلیلو ، محمد احمدی و پیمان حسنی به ترتیب مقام های نخست تا سوم را به دست آوردند.

در رشته مفاهیم سطح 1 سلمان کارگر و سرباز وظیفه علی راد عنوان نخست را کسب کرد.

در رشته مفاهیم سطح 2 نیز حسین صبور، نورالدین عابدی و علیرضا مددی به ترتیب رتبه های نخست تا سوم را به دست آوردند و سرباز وظیفه محمد حسن مرتضی زاده به مقام نخست رسید.

در بخش مسابقات خواهران شاغل در سپاه عاشورا نیز در رشته حفظ 10 جزء زهرا خلیلیان عنوان نخست، در رشته ترتیل فهیمه هوشیار، اکرم وفایی و رقیه شقایقی به ترتیب عناوین نخست تا سوم، در رشته مفاهیم سطح 1 مرضیه بخشی رتبه نخست و در رشته مفاهیم سطح 2 مریم فرخی، مرضیه فرجی و صدیقه سلیمانی به ترتیب عنوان های نخست تا سوم را از آن خود کردند.

مسابقات نهایی خواهران، هفتم و هشتم آذرماه سال 94 در مشهد و مسابقات نهایی برادران در بهمن ماه سال جاری در تهران برگزار خواهد شد.

فرهنگی 94/8/25

کدخبر 110287

خبرنگار 125

انتهای پیام /

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.